شهدعشق
شهدعشق

شهدعشق

امیـــــــــــــد


  1.  زندگی موهبتی است که به ما ارزانی شده است و تا وقتی امید هست ، زندگی هست .
  2. ما قدرت آنرا داریم که نومیدی را به امید، شکست را به پیروزی و اشک را به خنده مبدل سازیم بشرطی که به زندگی و شگفتیهای آن ، به لذت ها ، نا امیدی ها، تلاش ها ، رنجها و دردهای( بله ) بگوئیم.
  3.  اگر بکوشیم کلماتی از قبیل: «بله» ، « امکان دارد» ، « همیشه »، « امیدوارم»و «می توانم» را در فرهنگ لغات خود و اعضای خانواده وارد کنیم آنگاه شاهد تجلی شادیها خواهیم بود.
  4.  ما قدرت آن را داریم که همه پدیده های شادی بخش زندگی را در اختیار داشته باشیم و آنها را برای خود خلق نمائیم ، فقط کافیست تصمیم به تغییر بگیریم.
  5.  اندیاگر تصمیم بگیریم از امروز هر لحظه با عشق و غوطه ور در عشق زندگی کنیم معنی و مفهوم حیات و شاد زیستن را بهتر در ک خواهیم کرد و از آن لذت خواهیم برد. بقول نازک اندیشی:
  6.  ( زندگی ریاضیات است ، پس بیائیم اعتماد را در زاویه چشمانمان جای دهیم، شادی را به توان برسانیم ، غم و اندوه را تفریق کنیم، کینه و نفرت را جذر بگیریم و همدلی و دوستی را ضرب کنیم و محیط و مساحت محبت را در دایره قلب دیگران بدست آوریم).

نظرات 2 + ارسال نظر
مهسا چهارشنبه 1 مرداد 1393 ساعت 14:43

سلام خواهری وبلاگ خیلی قشنگی داری....
موفق باشی گلم
مراقب باش!
روزگار هلت میدهد؛
اما قرار نیست تو بیفتی،
اگر خودت را به آسمان گره زده باشی، اوج می گیری...
به همین سادگی...

نادم چهارشنبه 1 مرداد 1393 ساعت 13:10 http://aziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiizam.blogsky.com

کاش می دانستی آنچه نمی گویی... روزی برای من حسرت و برای تو پشیمانی به یادگار خواهد گذاشت! کاش می دانستی ...تا ابد در حسرت نگفته هایت می مانم!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.