شهدعشق
شهدعشق

شهدعشق

مناجات نامه

الهـی

باز آمدیم با دو دست تهی چه باشد اگر مرحمی بر خستگان نهی
الهـی
گرفتار آن دردم که تو دوای آنی و در آرزوی آن سوزم که تو سرانجام آنی
الهـی
هر دلشده ای با یاری و غمگساری و من بی یار و غریبم
الهـی
چراغ دل مریدانی و انس جان غریبانی، کریما آسایش سینه محبانی و نهایت همت قاصدانی
الهـی
جرم من زیر حلم تو پنهان است و تو پرده عفو خود بر من گستران
الهـی
این چیست که با دوستان خود را کردی که هر که ایشان را جست ترا یافت و تا ترا ندید ایشان را نشناخت
الهـی
عاجز و سرگردانم ، نه آنچه دانم دارم و نه آنچه دارم دانم
الهـی
بر تارک ما خاک خجالت نثار مکن و ما را به بلای خود گرفتار مکن
الهـی
چون به تو بنگریم شاهیم و تاج بر سر وچون بخود تگریم خاکیم و از خاک کمتر
الهـی
هر کس تو را شناخت هرچه غیر تو بود بینداخت

نظرات 3 + ارسال نظر
آرزو شنبه 10 آبان 1393 ساعت 23:25 http://arezooo1716.blogfa.com/

سلام وخداقوت به شما دوست عزیز
مطالبتون خیلی قشنگ بود
بااجازتون یه عکستونو کپی کردم اگه ناراضی بودی حتما خبرم کنین
خوشحال میشم اگه حضورتونو تو وبم ببینم
باتشکر
التماس دعا...یاحسین

[ بدون نام ] چهارشنبه 30 مهر 1393 ساعت 21:38 http://mehrabaniha.blogsky.com

تــه تــه تــه همــه نـاامیـدی هـا...
نـداشتـن هـا...
نخـواستـن هـا...
نبـودن هـا...
و بـن بسـت هـا...
"خـــدا" رو داری که آغوشش رو باز کرده برات ...

بنده خدا چهارشنبه 30 مهر 1393 ساعت 18:42

الهی میدانم نگفته میدانی پس فقط دستهای تهی از بندگیم را به سویت دراز میکنم دستانم را بگیر
که جز تو نه معبودی دارم نه عشقی و نه پناهی .
میخواهم در اغوشت ارام بگیرم و نفسهایم را پر کنم از عشق تو .......
خدایا مرا بپذیر

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.