شهدعشق
شهدعشق

شهدعشق

خدایا


خدایا!

من دلم قرصه!
کسی غیر از تو با من نیست
خیالت از زمین راحت، که حتی روز روشن نیست.
کسی اینجا نمیبینه، که دنیا زیر چشماته , یه عمره یادمون رفته، زمین دار مکافاته
فراموشم شده گاهی، که این پایین چه هاکردم که روزی بایداز اینجا، بازم پیش تو برگردم
خدایا وقت برگشتن،یه کم با من مداراکن,شنیدم گرمه آغوشت اگه میشه منم جا کن
..


نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 17 مهر 1393 ساعت 22:21

اینکه بعضی وقتا کم میارم
اینکه بعضی وقتا نق می زنم
اینکه بعضی وقتا باهات حرف نمی زنم
اینکه بعضی وقتا دعا نمی کنم
اینکه بعضی وقتا لج می کنم

این نیست که ازت ناامید شدم،نه!

ظرفیتم کمه
جنسم محدوده
و حوصله م کم!

دست آخر هم بر می گردم سمت خودت
چون خوووب می دونم جای دیگه ای خبری نیست!
هر خبری هست، در خونه توئه!
♥•٠·

ما مستضعفیم،اقرار می کنم
هوای ما مستضعفا رو داشته باش خداجونم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.