شهدعشق
شهدعشق

شهدعشق

سلام

امام مهربان سلام
دوست دارم بارها بگویم سلام
آن قدر سلام کنم تا اشکهایم جاری شوندتا بدانم بر دل سیاه من نظر کرده ای آقا
می دانم بدم، خیلی بدروسیاه

آخر با چه رویی رو به روی شما ایستاده ام و سلام می کنم؟!
نمی دانم
شاید به امید رحمت شما

خدا کند که جواب سلام شما قدری دل سیاهم را نورانی کند
باز هم سلام می کنم
السلام علیک یا ابا عبدالله
برس به داد دل پر گناه من آقا
السلام علی الحسین المظلوم الشهید
السلام علی اسیر الکُرُبات و قتیل العَبَرات
اللّهم انی اشهد انّه ... بذل مُهجتَه فیک لِیَستَنقِذَ عِبادک من الجهالة
خداوندا گواهی می دهم که حسین علیه السلام خون پاکش را در راه تو به خاک ریخت تا بندگانت را از گمراهی نجات دهد

نظرات 2 + ارسال نظر
مهربانی ها چهارشنبه 23 مهر 1393 ساعت 22:38 http://mehrabaniha.blogsky.com

السلام علی الحسین و علی علی بن الحسین وعلی اولاد
الحسین وعلی اصحاب الحسین

مومن و باخدا سه‌شنبه 22 مهر 1393 ساعت 21:50

السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین ع

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.