شهدعشق
شهدعشق

شهدعشق

اللهم عجل الولیک الفرج

http://shabhayetanhayi.ir/wp-content/uploads/%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D9%88%DB%8C%D8%B1-%D9%85%D8%AA%D8%AD%D8%B1%DA%A9-%D8%A7%D9%85%D8%A7%D9%85-%D8%B2%D9%85%D8%A7%D9%86%DB%8C_shabhayetanhayi.ir-9.gif

مولای من ،

کوچه های شهر بوی غربت گرفته خانه هامان دیگر توان استقامت ندارند

زمینیان به ستوه آمده اند روزها به بیقراری مبدل شده

و زمان ، خواهان ایستادن است

مولای من ،

دنیا رنگ سیاهی گرفته مولا جان ، جواب قلب خسته ام را چه بدهم؟

به چه زبانی باید درد دلم را با تو بگوییم؟

می دانم که می آیی و من به امید آمدنت با سکوت ،

دست به آسمان خدا بلند میکنم و میگویم : 

اللهم عجل لولیک الفرج


نظرات 2 + ارسال نظر
مهربانی ها یکشنبه 4 آبان 1393 ساعت 22:33

جهان ظلمت و ظلم است و اصل نور تویی
بیا که تا تو نیایی سحر نمی آید
الســـــــلام علیــک یـا ابـا صـالـح مهـــــدی (عج )

سعیده جمعه 2 آبان 1393 ساعت 23:55 http://saeideh-a.blogsky.com/

ســـلام بــر جمعــــه ای کـــه بــا امـــامــــش نمــــاز جمعــــــه می خــــواننــد مـــلائــک * الســـــــلام علیــک یـا ابـا صـالـح مهـــــدی عج *

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.