شهدعشق
شهدعشق

شهدعشق

ما و خدا

دانشجویی به استادش گفت:
استاد اگر شما خدا را به من نشان بدهید عبادتش می کنم
و تا وقتی خدا را نبینم آن را عبادت نمی کنم.
استاد به انتهای کلاس رفت و به آن دانشجو گفت :
آیا مرا می بینی؟
دانشجو پاسخ داد : نه استاد ! وقتی پشت من به شما باشد
مسلما شما را نمی بینم.
استاد کنار او رفت و نگاهی به او کرد و گفت : تا وقتی به خدا
پشت کرده باشی او را نخواهی دید !

نظرات 4 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 30 آبان 1393 ساعت 18:13

این پسرایی که همیشه ته ریش دارن
اینایی که هیچوقت موهاشون بلند نیست
اینایی که صداشون مردونست
اینایی که وقتی ازشون جدا میشی تا یه ساعت دستات بو عطرشونو میده
همونایی که وقتی کنارت نشستن بهت اس ام اس میدن دوست دارم!
اینایی که وقتی ازت دلخورن باهات حرف نمیزنن دوست داری محکم بغلشون کنی
اینایی که شبا موقع شب به خیر گفتن میگن مال خودمی
اینایی که بددهن نیستن وقتی فحش ازت میشنون میگن بی ادب :|
اینایی که دستاشونو با دوتا دستت باید بگیری
.
.
.
.
.
اینا خیلی دوست داشتنی ین :

بله دقیقا همینطوره ... خدا همیشه کنار ما هست

[ بدون نام ] جمعه 30 آبان 1393 ساعت 07:56

C:\Users\110\Downloads\Video\eb579f5dbcdef1dd1a28ed97da916a3f1793160.mp4

سینا جمعه 30 آبان 1393 ساعت 07:53 http://sardaraneeshgh.blogsky.com/

http://www.aparat.com/v/kv8MG

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.