شهدعشق
شهدعشق

شهدعشق

تفکــر


 تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعکس، کد موسیقی، روزگذر دات کام http://roozgozar.com  تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعکس، کد موسیقی، روزگذر دات کام http://roozgozar.com
روزهای بدی در زندگی آدم می رسد
 
که هیچ کسی حتی نمی پرسد:
 " خوبی ؟ " 
  برای چنین روزهای بدی
نیاز به یگانه مهربان دلسوزی داری 
 به شرطی که در روزهای خوب فراموشش نکرده باشی 
  و نامش چه زیباست ...  
♥خـــدااااا♥

نظرات 2 + ارسال نظر
پارسا یکشنبه 13 اردیبهشت 1394 ساعت 10:33

شکر که خدا هست و او جبران تمام دلتنگی ها و مرهم تمام زخمهاست
هر وقت دلت خواست
مهمانش کن در بهترین جایی که او می پسندد
در قلبت و به دستان خالی ات نگاه نکن
تو فقط خانه ی دلت را برایش نگهدار ، اسباب پذیرایی با اوست

پارسا یکشنبه 13 اردیبهشت 1394 ساعت 10:15

دیکته زندگیمان پر از غلط است ولی نگران نباش . . .
خودش گفته قبل از نمره دادن اگر پشیمان شوی غلطهایت را پاک میکنم !
***
من خدایی دارم . . .
من خدایی دارممن خدایی دارم ، که در این نزدیکی‌ست . . .
نه در آن بالاها !
مهربان ، خوب ، قشنگ . . .
چهره‌اش نورانیست
گاه‌گاهی سخنی می‌ گوید ،
با دل کوچک من ،
ساده‌تر از سخن ساده من
او مرا می‌فهمد‌ !
او مرا می‌خواند،
او مرا می‌خواهد ،
او همه درد مرا می‌داند . . .
یاد او ذکر من است ، در غم و در شادی
چون به غم می‌نگرم ،
آن زمان رقص‌کنان می‌خندم . . .
که خدا یار من است ،
که خدا در همه جا یاد من است .
او خدایست که همواره مرا می‌خواهد ،
او مرا می‌خواند
او همه درد مرا می‌داند

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.