شهدعشق
شهدعشق

شهدعشق

منو ببخش...........

خداجونم الان یک ساعته جلوی کامپیوتر نشستم که بنویسم ولی نمیتونم حتی دستمو رو کیبرد ببرم

خداجونم نمیدونم با چه زبونی شروع کنم

خدا جونم منتظر بودم خودت بهم بگی

خودت بگی که بخشیدیم

خدای مهربونم بخودت قسم مهربونیت پرروم کرده

خدا جون من شرمندتم ،روسیاهم

خدایا خراب کردم نه؟

راه رفترو برگشتم نه؟

همه پلهای ساخته رو نابود کردم نه؟

خدایا چراااااااااا؟

چی شددددددددددددددددددد؟

خدا جونم ازت ممنونم که بهم اشک دادی همین که اشکام اینجوری مثل سیل میریزه یعنی اینکه بهم امید داری بازم؟

خدایا ای خالق مهربونم بازم عهد شکنی کردم؟

وای خدا عجب عاشق نافرمانی هستم

ای خدا هر بلایی سرم بیاری حقمه

باور کن مستوجب هر عذابی هستم

ولی خدا جون با لطفهایی که تا حالا بهم کردی بعید میدونم بازم نبخشیم و عذابم کنی

تو هیچوقت در برابر خطاهام عذابم نکردی حتی وقتی خیلی بزرگ بود

خدا جونم میدونم این رسم عاشقی نیست

که بگی عاشقم بعد با کارات دل معشوقو بشکنی

ولی خدا جونم من بنده ای هستم که خودت افریدی

خدایااااااااااااااااااا چرااینقدر منو ضعیف افریدیییییییییییییییییییییی؟

ای خدا جونم نمیخوام بنده ضعیفی باشمممممممممممممممم

نمیخوام دل عشقمو بشکنم

خودت دیدی نهایت سعیمو کردم

نهایت تلاشمو کردم که جلوی وسوسه های اون فرشته رانده شدت وایسم ولی........

ای خدااااااااااااااااااااااااا

اون خیلی قویترهههههههههههههههههههههه

کمکم کنننننننننننننننن

امشب ازین شکست داغونم

اخه خدا جون تو که میدونستی من هنوز قوی نشدم چرا امتحانم کردی

چرا تا حس میکنم یه کم دارم قوی میشم فوری امتحانم میکنی

بابا تو شوخی سرت نمیشه؟

اخه من که هنوز قوی نشده بودم

داشتم سعی میکردم و تو با این امتحانت همه رشته هامو پنبه کردی

اخه چراااااااااااااااااااااااااااااا؟

خوب یه کم دیگه بهم وقت میدادی

خدایا کم بهم فرصت داده بودی واسه تمرین واصلاح؟

واسه من ضعیف خیلی کم بود

ای خدااااااااااااااااااااااااااااااااا

تو رو به همه مقدساتت منو ببخش و امروزو نادیده بگیر

مردونگی کنو همه رو پاک کن

نزار بنویسن

میخوام باز سعی کنم

از اول شروع میکنم

خدا جونم فقط تو باهام قهر نکن

بخودت قسم باز سعی میکنم فقط طاقت قهر تورو ندارم

اگه قهر کنی خیلی تنها میشم

داغون میشم نابود میشم

خداجونم بگو که باهام اشتی هستی

بگو که بخشیدیم

بگوووووووووووووووووووووووووووووووووو

خداجونم اشکامو میبینی؟ صدای هق هقه گریه هامو میشنوی؟

اره این من روسیاهم که دارم التماست میکنم که ازم بگذری

خدا جونم اگه نگی بخشیدیم تا صبح اینجا اشک میریزم تا وقتی که بجای اشک خون بیاد

خدایا خودت باید به دلم بندازی

بهم بگی که هنوزم دوسم داری و بهم امیدواری

بگی که بخاطر خطای امروزم عهد دوستیتو باهام نمیشکنی

خدا جون بخداوندی خودت قسم اگه نگی همینجا میشینمو .............

خدا جونم خطا کردم

بنده ناسپاسی نیستم فقط ضعیفم

خداجونم کمکم کن بهم ارامش بده

دلمو اروم کن

خدا جونم باهام اشتی کن

خدا جون شنیدم اگه به فاطمه زهرا که شرمندشم تورو قسم بدن رد نمیکنی

خدایا روسیاهشم ولی تو رو به این بانو قسمت میدم منو ببخششششششششششششششششششششششش

خدا جونم منو ببخشششششششش و کمکم کن قوی باشم

خدایا بهم صبر بده

خدایا کمکم کن ناشکر نباشم

نظرات 3 + ارسال نظر
پارسا یکشنبه 13 اردیبهشت 1394 ساعت 10:34

خواهرم ناراحت نباش خدا ستارالعیوب و غفارالذنوب
فقط منتظره بری سمتش اونم با دل شکسته یه الهی العفو از ته دلت بگو اونوقت ببین چقدر اروم میشی
امیدوارم زود نشاط اولیه اتو بدست بیاری

الهـی و ربی من لی غیـــرک
الهـــــــــی العفــــــــــو

بهاری یکشنبه 30 فروردین 1394 ساعت 01:04

خداکریمه دلت اروم....

دوست عزیزم سلام..

خوشحال میشم دقایقی رو مهمون من باشی..

وسیله هم برات گذاشتم بهم سر بزنی
منتظرتم ..

°°°°°°°°°°°°|/
°°°°°°°°°°°°|_/
°°°°°°°°°°°°|__/
°°°°°°°°°°°°|___/
°°°°°°°°°°°°|____/°
°°°°°°°°°°°°|_____/°
°°°°°°°°°°°°|______/°
°°°°°°______|_________________
~~~~/__ بیا اینم وسیله حالا دیگه_\~~~~~~
~~~~~/ _میتونی بهم سر بزنی _\~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~-.¸.....
*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* _________________##________##


سامانه مکتب زندگی آماده خدمات به شما عزیزان است.
کافی ست در انجمن مکتب زندگی عضو شوید و از خدمات آن استفاده کنید.

مشاوره ازدواج، خانواده، شکست عاطفی، استرس، وسواس، افسردگی، مشکلات عصبی، لکنت زبان، اختلالات رفتاری، تیک و...

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.