شهدعشق
شهدعشق

شهدعشق

حــــــــرف آخــــــــــر

بسمـــ ربـــــ الشهــــداوالصدیقیــــن

سلام به همه ی دوستان و عزیزانی که این مدت به وبلاگ خودشون سر میزدند، بنا به دلایلی مدتی نمیتونم در خدمتتون باشم تشکر میکنم از کسایی که تو وبلاگ نویسی منو هدایت و کمک کردند ولی من متأسفانه شرمنده ی اونا و شهدا بخصوص دایی عباس شدم ان شاالله از سر تقصیراتم همه ی اونا بگذرند

ان شاالله ماه رجب و شعبان و بعد هم ماه مبارک رمضان من حقیر را از دعای خیرتون بی نصیب نگذارید 

نظرات 6 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 28 اردیبهشت 1394 ساعت 14:59

سلام وعرض ادب

پارسا یکشنبه 13 اردیبهشت 1394 ساعت 10:31

سلام خواهر محترم
من تازه داشتم به نوشته های شما عادت میکردم و هر روز وبتونو می دیدم فکر میکردم برای چند روزی نیستید ولی بیشتر از 10 روز شد منتظرتون هستم با مطالب دلنشین و مفیدتون هر جا هستی شاد باشی

سلام ممنون شما لطف دارید
ان شاالله همه چی درست میشه
التماس دعا

مهربانی ها یکشنبه 30 فروردین 1394 ساعت 21:39

سلام دوست عزیز
ان شاءالله هر کجا هستید شاد و سلامت باشین و به زودی به وبتون برگردین

سلام ممنون

مهربانی ها یکشنبه 30 فروردین 1394 ساعت 21:37

امام علی علیه السلام:
إنَّ أسعَدَ الناسِ فی الدنیا مَن عَدَلَ عَمّا یَعرِفُ ضُرَّهُ، وإنَّ أشقاهُم مَنِ اتَّبَعَ هَواهُ؛
خوشبخت ترین مردم در دنیا، کسى است که از آنچه مى داند برایش زیان آور است دورى کند و بدبخت ترین آنان کسى است، که از هواى نفس خود پیروى کند.

[ بدون نام ] یکشنبه 30 فروردین 1394 ساعت 10:08

انقدر گاهی غرور بیچاره کرده این تن خاکی را که فکر میکنی برتراز تو کسی نیست ولی یادت نبوده به اویی که انقدر عباداتش هم بیشتراز عمر دنیایی تواست.او ابلیسی بود که برای ازراه به در کردنت قسم خورده بود.خدایاهنوز هم توبه نصتوحم ارزوست خدایا عباس دیگر پشت دروازه های قلبم نیست که مرا به خود بیاورد خدایا اشکم تمام شده است.خدایا نمیدانم چه کنم تو بزرگی ومن جنایتکاری که به خود ظلم کرده ام.خدایا این راهم نبود ابلیس فریبم داد وفریبمان داد.خدایا مرا ببخش مگر خودت نگقتی صدبار توبه شکستی بازآ یا اله العاصین مگر غیراز تو کسی صدایم را میشنود که اگر به هر کسی بگویم مرا بازخواست میکند که تو اصلا نمیتوانیم از تو قبول کنیم گنه کاری خدایا عشق در نزدیکیهایم بود تا دوباره مراامتحان کردی وشکست خوردم خدایا بازهم شاکر هستم که گذاشتی بعداز گناهم بمانم وبتوانم توبه کنم .خدایا نمیدانم توبه ام قبول است یا خیر ولی بازهم ناامید درگاهت نیستم انقدر در پس در خانه ات مینشینم تا باز راهم دهی به درون خانه.برای همیشه باید بروم وبدان که همه وهمه مجازیها را برای خودم از بین بردم وگذاشته ام کناروبدان که ابلیس انقدربزرگ است که به هیچ کسی امان تفکر نمیدهد .خدایابااین حریف قدر نمیدانم چه کنم که مرا باز فریب داد..هرکه از چشم بیفتاد محلش ندهند.عبدالوده شدن خوارشدن هم دارد.یاحق

بهاری یکشنبه 30 فروردین 1394 ساعت 00:58

ابجی گلم سلامت باشی و برگردی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.