شهدعشق
شهدعشق

شهدعشق

الهی ....



 الهی ...

سه خصلت است که نمی گذارد از درگاهت چیزی بخواهم ،

و فقط یک خصلت است که مرا به آن ترغیب می کند ؛
آن سه خصلت عبارتند از :
فرمانی که داده ای و من در انجامش درنگ کرده ام ،
و کاری که مرا از آن نهی فرمودی ولی من بدان شتافته ام ،
و نعمتی است که عطا فرموده ای ولی من در شکرگزاریش کوتاهی نموده ام ...


و اما تنها مساله ای که مرا به سویت می خواند :

تفضل و مهربانی تو به کسی است که به آستانت روی آورده ،
و چشمِ امید به تو بسته است ...

همه ی لطف و احسانت از روی تفضل ،
و همه ی نعمتهایت بی سبب و بدونِ زمینه ی استحقاق است ...

نظرات 2 + ارسال نظر
علی شنبه 21 دی 1392 ساعت 23:04 http:///owais1.blogfa.com

به حرمت پیغمبر، روی مگردان از من
کنار سفره یارب، بیا بخر جان من
یا کریم یا رب، یا کریم یا رب
یا کریم یا رب، یا کریم یا رب
بازم ممنون

مهدی شنبه 21 دی 1392 ساعت 14:03 http://mehdi1369.blogfa.com/

ممنون بابت و بلاگ خوبتان امیدوارم هر جا هستید امام زمان ازتون راضی باشه
هر جا هستید پیروز و موفق و سر بلند باشید در پناه حق

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.