شهدعشق
شهدعشق

شهدعشق

خدایا ؛ چشمِ امید به تو بسته ام ...

الهی ...
سه خصلت است که نمی گذارد از درگاهت چیزی بخواهم ،
و فقط یک خصلت است که مرا به آن ترغیب می کند ؛
آن سه خصلت عبارتند از :
فرمانی که داده ای و من در انجامش درنگ کرده ام ،
و کاری که مرا از آن نهی فرمودی ولی من بدان شتافته ام ،
و نعمتی است که عطا فرموده ای ولی من در شکرگزاریش کوتاهی نموده ام ...
و اما تنها مساله ای که مرا به سویت می خواند :
تفضل و مهربانی تو به کسی است که به آستانت روی آورده ،
و چشمِ امید به تو بسته است ...
همه ی لطف و احسانت از روی تفضل ،
و همه ی نعمتهایت بی سبب و بدونِ زمینه ی استحقاق است ...

" دعای 12 صحیفه ی سجادیه - بخش 1 تا 3 "

نظرات 2 + ارسال نظر
منصور جمعه 23 آبان 1393 ساعت 20:19 http://www.mansourgholizadeh89.blogfa.com

سلام... ظاهراً دنیا به دو دسته آدمای خوب و بد تقسیم میشه. خوب‌ها شبا رو راحت تر می‌خوابن، بدها، روزاشون رو جالب‌تر می‌گذرونن!

وودی آلن

از حضور شما در داستانکم سپاسگزارم ، خوشحالم با وب سایت عالی شما آشنا شدم والتماس دعا دارم

سعیده جمعه 23 آبان 1393 ساعت 17:26 http://saeideh-a.blogsky.com/

ای کاش بشنوم به قنوت شما شدم
من شامل دعای تو یا ایها العزیز
قلبم گرفته است به داد دلم برس
تا حس کنم صفای تو یا ایها العزیز

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.