شهدعشق
شهدعشق

شهدعشق

عشق من و دیگران (3)



بسم رب شهدا و الصدیقین..

من آنروز در هنگام عملیات ، در گوشی  بیسیم ، یا زهرا(س) و یا حسین(ع)  می گفتم و بعضی ها امروز در گوشی خود ،از نفس ، عشق ، ناز و فدایت شوم به نامحرم و ناشناس!

 

  من آنروز در خط ، یک دست لباس خاکی داشتم وبا آن احساس غرور ، زیبایی و عزت کرده و شکر خدا می گفتم ،  بعضی ها امروز لباس های رنگارنگ خارجی و صورتی تزئین شده اما  خود انگاره ای زشت  که هیچگاه با تغییر مد ،از خودشان راضی نمی شوند !

 

من آنروز با ذکر استغفرالله وقت می گذراندم و بعضی ها امروز  با دگمه های بیجان موبایل برای اس ام اس های عاشقانه جدید  و یا کلیدهای کیبورد برای ارسال پی ام های عمومی دعوت به دوستی با نامحرمان در چت روم ها !

نظرات 2 + ارسال نظر
Fanous دوشنبه 20 مرداد 1393 ساعت 14:37 http://Fanous.blog.ir

شهدا
حقیقت رو پیدا کردند

چقدر سخت است حال عاشقی که نمیداند محبوبش نیز هوای او را دارد یانه؟
ای شهیدان!
از همان لحظه ای که تقدیر ما را از شما جدا کرد تاکنون یادشما، خاطره های دنیای پاک شما، امیدحیاتمان گشته، ما به عشق شما و به امید وصل کوی شما زنده ایم....
شهیدان ما را هم در یابید...

سلام و نور ...
ممنون از حضور و لطف شما
سنگرتون بسیار عالیه
تبادل لینک؟؟؟
منتظر حضور همیشگی شما هستیم
التماس دعای فرج و شهادت

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.