شهدعشق
شهدعشق

شهدعشق

شب آرزوها



امشب شب آرزوهاست
شب پراز ستاره خواستن
شب پراز امید
امید به رسیدن
امشب هرکسی از خدا چیزی میخواهد
منتظری لحظه انتظار را بهانه کرده است
عاشقی امید به عشقش بسته است
مادری فرزندش را دعا میکند
وشاید فرزندی پدر مادرش را
امشب شب شیرین آرزوهاست
میگویند امشب هرچه آرزو کنی برآورده میشود
من هم آرزو میکنم
آرزو میکنم
شاید امشب کسی هم در آرزوهای خودش آرزوهای مرا بخواهد
شب آرزوهاست آرزوهایتان آرزویم.

اللهم عجل لولیک الفرج

حیف ، جمعه ها روزنامه ها انتشار ندارند ، حیف !
چه تیتری میشد آمدنت ...
اللهم عجل الولیک الفرج

امان

امان از آن زمانی که بیفتد...
به روی نامه ام چشمان مهدی (عج)
دلش می گیرد و با چشم گریان...
بگوید: این هم از یاران مهدی(عج)

پادگان

از پادگان تا خانه شان پیاده ده دقیقه هم راه نبود ولی یک ماه تمام خانه نرفت
 بسکه کار را جدی گرفته بود . گاهی پدر و مادرش می اومدند
 دم در پادگان دیدنش!  محمود کاوه
منبع : منبع : سایت سبک بالان
منبع کلام شهدا:سایت 50 سال عبادت

امام زمان عج الله

امام زمان عجل ا… تعالی فرجه الشریف :
 فاصله شیعیان از ما به اندازه گناهانشان است.

گفتم که روی خوبت از من چرا نهانست
گفتا تو خود حجابی ورنه رخم عیانست

دولت وصل

اگر ز دولت وصل تو مرا نیست نصیب
گاهگاهی به نگاهی دل ما را دریاب....