شهدعشق
شهدعشق

شهدعشق

شکر خدا



اگر شکر کردید برای شما زیاد می کنم...

یعنی شکر هر چیزی مناسب خود آن چیز است. شکر پول کمک کردن و انفاق به فقیر است، شکر علم تعلیم دادن است، شکر قدرت گرفتن دست ضعیف است. اینها شکر نعمتند. شکر منعم، یعنی خدا را عبادت کنیم چون سزاوار عبادت شدن است نه برای اینکه به ما نعمت داده است. محمداسماعیل دولابی

اللهم عجل الولیک الفرج

بلند ترین ارتفاع برای سقوطمان

افتادن از نگاه مهدی فاطمه است

اللهم عجل لولیک الفرج

حرف دل شهدا


ای نخل ها! ما را دریابید.
لبخندی برایمان بفرستید, از بغض هایمان بپرسید.
ما محاصره شدگان والفجریم. ما غرق شدگان اروندیم, ما مفقود الاثرهای رمضانیم.تپه های بغض گرفته ی قلاویزانیم, میدان مینهای فکه ایم, مجنون جزیره ی مجنونیم.

غروب های غمگین شلمچه ایم.
ما را پناه دهید ای شفاعت دیده ها. پس چرا چیزی نمیگویید.
ای یادگاران خلوت سنگرها. راستی با آن همه یاران چه کردید؟

چطور قامتتان از شکستن آن همه دل نشکست؟ چطور نشنیدید آن همه صدای بلند را؟
راهی مهیا کنید. از سفری به سمت نور بگوئید. از نخل های سر به زیر حرفی بزنید.
هر توسلی به شما ختم و هر تلاطمی لبیک گویان به شما می پیوندد.
شکلک گلشکلک گلشکلک گلشکلک گل

دعایت میکنم


دعایت می کنم
 روزی بفهمی باخدا
تنها به قدر یک رگ گردن،وحتی کمتر از آن
فاصله داری
دعایت می کنم
روزی بفهمی،گرچه دوری از خدا
اما خدایت با تونزدیک است
دعایت میکنم
روزی دلت بی کینه باشد،بی حسد،باعشق
دعایت می کنم،روزی خودت را گم کنی
پیدا شوی در او
دعایت می کنم
روزی بفهمی ای مسافر،رفتنی هستی
ببندی کوله بارت را
تو را در لحظه های روشنِ با او
دعایت می کنم،ای مهربان همراه
توهم،ای خوب من
گاهی دعایم کن.....

زندگی


جدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متن

زندگی اگر از مجرای قرآن و ولایت فقیه بگذرد، زیبا و با هدف و دوست داشتنی است و مرگ، در این حالت دوست داشتنی تر! این حقیقت زندگی است که فقط قلیلی آگاه هستند بر آن!
شهید عباس قنبری


مردم بدانید...


مردم بدانید...

که در مکتب ما شهادت مرگی نیست

که دشمن بر ما تحمیل کند

واین آخرین پیام هر شهید است که:

همیشه راه حسین (ع) باقیست و یزیدیان بر فنا!!!

"شهید موحد دانش"

شیطان



دیروز شیطان را دیدم. در حوالی میدان بساطش را پهن کرده بود؛ 

فریب می‌فروخت.
مردم دورش جمع شده‌ بودند،‌ هیاهو می‌کردند و هول می‌زدند و بیشتر می‌خواستند.
توی بساطش همه چیز بود: غرور، حرص،‌دروغ و جنایت ،‌ جاه‌طلبی و ...
هر کس چیزی می‌خرید و در ازایش چیزی می‌داد.
بعضی‌ها تکه‌ای از قلبشان را می‌دادند و بعضی‌ پاره‌ای از روحشان را.
بعضی‌ها ایمانشان را می‌دادند و بعضی آزادگیشان را.
شیطان می‌خندید و دهانش بوی گند جهنم می‌داد. حالم را به هم می‌زد.
دلم می‌خواست همه نفرتم را توی صورتش تف کنم.
انگار ذهنم را خواند. موذیانه خندید و گفت: من کاری با کسی ندارم،
فقط گوشه‌ای بساطم را پهن کرده‌ام و آرام نجوا می‌کنم.
نه قیل و قال می‌کنم و نه کسی را مجبور می‌کنم چیزی از من بخرد. می‌بینی!
آدم‌ها خودشان دور من جمع شده‌اند.
جوابش را ندادم. آن وقت سرش را نزدیک‌تر آورد و گفت‌:
البته تو با اینها فرق می‌کنی.
تو زیرکی و مومن. زیرکی و ایمان، آدم را نجات می‌دهد.
اینها ساده‌اند و گرسنه. به جای هر چیزی فریب می‌خورند.
از شیطان بدم می‌آمد. حرف‌هایش اما شیرین بود. گذاشتم که حرف بزند و
او هی گفت و گفت و گفت.
ساعت‌ها کنار بساطش نشستم تا این که چشمم به جعبه‌ی عبادت افتاد
که لا به لای چیز‌های دیگر بود
دور از چشم شیطان آن را برداشتم و توی جیبم گذاشتم.
با خودم گفتم: بگذار یک بار هم شده کسی، چیزی از شیطان بدزدد.
بگذار یک بار هم او فریب بخورد.
به خانه آمدم و در کوچک جعبه عبادت را باز کردم.
توی آن اما جز غرور چیزی نبود.
جعبه عبادت از دستم افتاد و غرور توی اتاق ریخت. 
فریب خورده بودم، فریب. دستم را روی قلبم گذاشتم،‌نبود!
فهمیدم که آن را کنار بساط شیطان جا گذاشته‌ام.
تمام راه را دویدم. تمام راه لعنتش کردم. تمام راه خدا خدا کردم.
می‌خواستم یقه نامردش را بگیرم.
عبادت دروغی‌اش را توی سرش بکوبم و قلبم را پس بگیرم.
به میدان رسیدم، شیطان اما نبود.
آن وقت نشستم و های های گریه کردم. اشک‌هایم که تمام شد،‌
بلند شدم تا بی‌دلی‌ام را با خود ببرم که صدایی شنیدم،صدای قلبم را
و همان‌جا بی‌اختیار به سجده افتادم و زمین را بوسیدم.

به شکرانه ی قلبی که پیدا شده بود.

----------------------

بیاین مراقب باشیم..
چشمامونو باز کنیم و قلبمونو نگه داریم..
اجابت کردن دعوت شیطان بلایی هست که گرفتارشیم..
بیاین یاد بگیریم بگیم نه..!
جدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متن

فراموشی



مباد حرمت آلاله را بریم از یاد

و بی خیال بگوییم هرچه بادا باد
مباد پا بگذاریم روی آن همه عشق
و شعله ور شود احساسمان ز ماتم عشق
نگیرد آتش فریاد رنگ خاموشی
نصیبمان بشود تا ابد فراموشی!


اول نفس ...



تخریب چی در میدان جنگ،

اول نفس خود را تخریب میکرد بعد مین را...

یاامام الرئوف

السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا

السلام علیک یا شمس الشموس

السلام علیک یا غریب الغربا

السلام علیک یا امام الرئوف

امام رضا (ع):

هرگاه مردم گناهان تازه ای را که مرتکب آن نمی شدند انجام دهند خداوند هم بلاهای جدیدی که سابقه نداشته بر ایشان ایجاد میکند.

حلالم کن

خـدایـا !
 من هـمونی هسـتم که وقت و بی وقت مزاحمت میشم .
همونی که وقتی دلش می گیره وبغضش می ترکه ،میاد سراغت
من همونیم که همیشه دعاهای عجیب و غریب می کنه
و چشم هاش را می بنده و میگه :
من این حرف ها سرم نمیشه! باید دعام را مستجاب کنی!
همونی که گاهی لج می کنه و گاهی خودش را برات لوس می کنه!
همونی که نمازهاش یکی در میون قضا میشه و به درد نمی خوره !!
همونی که بعضی وقت ها پشت سـر مردم حرف می زنه !
گاهی بدجنس میشه ، البته گاهی هم خودخواه !
حـالا یـادت اومـد مـن کـی هـستم ؟!معبود من !
سالهاست منو راهی صحرای پر از رنگ و فریب کرده ای
تا در اون سیر کنم و تو را بیابم و با تو عاشقی و بندگی کنم .
اون وقت که مرا فرستادی پاک و سبحان بودم
اما حال پر از رنگ دنیا شدم.
اون روز خودت به من گفتی تا همیشه کنار تو
هستم مرا فراموش نکن .اما امروز یاد همه هستم جز تو ..
 خدای من ! پشیمـانم با اینکه میدونم پشیمانی سودی نداره
 خدای من خسته شدم از بس گناه کردم و بعدش همه چی یادم رفت و شدم همون آدم بده
 خدای من تو که هیچوقت منو تنها نمیزاری پس نگزار ازت دور بشم
 خدای من از گناه بدم میاد اما برام مثل عسل شیرین
 خدای من ازت میخوام محبتت را تو دلم بیشتر و بیشتر کنی تا از دنیا بدم بیاد و فقط به فکر تو باشم
 خدای مهربونم خدای عزیرم بخاطر همه بدیهام زشتیهام گناهام و ....
 حلالم کن

تشکر از خدا

شاید درهای زندان به روی شما بسته باشد اما درهای رحمت خداوند همیشه به روی شما باز است …
و این قدر به فکر راه های دررو نباشید …
خدا که فقط متعلق به آدم های خوب نیست !!!
خدا ، خدای آدم های خلافکار هم هست …
فقط خود خداست که بین بندگانش فرقی نمیگذارد …
او اندِ لطافت
اندِ بخشش
اندِ بیخیال شدن
اندِ چشم پوشی و رفاقت است …


 تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعکس، کد موسیقی، روزگذر دات کام http://roozgozar.com

گل یا پوچ

دنیا مشتش را باز کرد.
 شهدا "گل" بودند و ما "پوچ".
 خدا آنها را برد و زمان ما را...

شرمنده ایم...



چند روز بعد از عملیات ، یک نفر رو دیدم که کاغذ و خودکار گرفته بود دستش ...

هر جا می رفت همراه خودش می برد

از یکی پرسیدم: چشه این بچه؟

گفت: آرپی جی زن بوده

توی عملیات آنقدر آرپی جی زده که دیگه نمی شنوه

باید براش بنویسی تا بفهمه

 

 دل نوشت:گوشهایت را دادی تا ما چشم و گوشمان باز شود

              چشم و گوشمان که باز نشد هیچ،بماند!

شرمنده ی ایثارت هستیم جوانمرد


 

شهادت فقط در جبهه های جنگ نیست....



شهادت فقط در جبهه های جنگ نیست


اگر انسان برای خدا کار کند و به یاد او باشد

شهید است...

غروب جمعه


بازم غروب جمعه و هوای دلتنگی ست.

بازم بغضمو میخورم و زیر لب با خودم زمزمه میکنم:

انا مفتون بهواک / متی ترانا و نراک / مالی لیس الّا سواک / یا مولا یا صاحب الزمان ...

من سه نقطه میذارم تو با هر چی که دلت خواست پرش کن ...

" ... "


یاصاحب الزمان


خدایا

آنچنان زمین گیرم نکن

که هنگام ظهور مولا، توان برخاستن نداشته باشم



و چقدر سخت است که این عزیزترین عید را بدون آن عزیزترین غایب از نظر بگذرانیم


اللهم عجل لولیک الفرج

حدیث در وصف امام زمان عج


امام علی بن الحسین (ع) فرمودند:

هر کس در غیبت فرزند مان استوار بر ولایت ما باشد خداوند پاداش یک هزار شهید مقتول در جبهه های احد و بدر با به او می دهد.


پیامبر اکرم (ص) فرمودند :
خداوند از بندة مؤمنش قول گرفته که سختی ها را در دنیا به جان بخرد آن گونه که نان آوران خانه از زیر دستان خود پیمان می گیرند که در غیبت او چهار چوب های مورد نظر را محترم دارند. هر چه به زمان ظهور نزدیکتر می شوید به افکار و اعمالتان پوشش تقیة بیشتری دهید.

امام علی (ع) فرمودند:
از علائم ظهور آن است که به همدیگر بد گویید و یکدیگر را تکذیب کنید و از شیعیان من باقی نمی ماند؛ مگر به اندازة سرمه در چشم و نمک در غذا و چنین خواهد بود، امتحانات زمان غیبت.


آقا دلم برات خیلی تنگه ..... .....خیلی


2bkbcg20aj1ifwgjtxx6.gif

یا صاحب الزمان

بی تو دلم می گیره وقتی تنها می شوم.

وقتی نگاهم می کنی دلم خیلی می گیره.

دلم خیلی تنگه برات.

غم بزرگ قلبم دوری از نگاهته.

خیلی دلتنگتم

اسیر این دنیاشده ام.

فراموشت کردم.

می دانم که بی وفایم

می دانم.

اما تو مهربونتر از آنی که فراموشم کنی

شنیده ام که به اسم کوچک همه را می شناسی

میشه به اسم کوچک یه شب در سحر منو دعا کنی

آقا جان خیلی دلم برات تنگ شده

یا مهدی (عج)


میلاد عشق مبارک


14.gif

مهدی نظری به ما عنایت کن
    مارا به صراط خود هدایت کن
    مهدی! اگر از منتظرانت بودیم
    چون دیده ی نرگس نگرانت بودیم
    با این همه روسیاهی و سنگدلی
    ای کاش که از همسفرانت بودیم
میلاد دوازدهمین گل بوستان امامت و ولایت، امام عصر و الزمان مبارک.


تصاویر متحرک ولادت امام زمان (عج) و نیمه شعبان,عکسهای متحرک زیبا ویژه نیمه شعبان,تصاویر متحرک زیبا ویژه نیمه شعبان,سایت عکس,pixday,بهترین تصاویر متحرک ها ,بهترین تصاویر متحرک های امام زمان,بهترین تصاویر متحرک های مذهبی, بهترین و جدیدترین تصاویر متحرک ,بهترین و جدیدترین تصاویر متحرک ها, بهترین و جدیدترین تصاویر متحرک های امام زمان ت,صاویر متحرک تبریک ولادت امام زمان(عج) ,تصاویر متحرک تعجیل در فرج امام زمان ,تصاویر متحرک جدید, تصاویر متحرک روز جمعه ,تصاویر متحرک عید شعبان ,تصاویر متحرک مخصوص امام زمان, تصاویر متحرک مخصوص نمیه شعبان, تصاویر متحرک مخصوص نیمه شعبان ,تصاویر متحرک مذهبی ,تصاویر متحرک نیمه شعبان, تصاویر متحرک های بسیار زیبا ,تصاویر متحرک های بسیار زیبا مخصوص نیمه شعبان و امام زمان(عج) ,تصاویر متحرک های زیبا برای نیمه شعبان ,تصاویر متحرک های مذهبی ,تصاویر متحرک ولادت امام زمان(عج) ,تصاویر متحرک ویژه نیمه شعبان ,جدیدترین تصاویر متحرک های امام زمان ,جدیدترین تصاویر متحرک های مذهبی,جدیدترین تصاویر متحرک های نیمه شعبان ,دانلود تصاویر متحرک, دانلود تصاویر متحرک امام زمان, دانلود تصاویر متحرک نیمه شعبان,دانلود والپیپر نیمه شعبان ,سری جدید تصاویر متحرک نیمه شعبان ,سری جدید تصاویر متحرک ها برای امام زمان ,ویژه نامه نیمه شعبان سال92 – تصاویر ویژه متحرک ,جدیدترین تصویر زمینه های نیمه شعبان 92,عکس های زیبا برای نیمه شعبان ۹۲ ,اس ام اس تبریک نیمه شعبان 92 ,والپیپر نیمه شعبان 92 ,عکس برای نیمه شعبان 92,پوستر نیمه شعبان 92,تصویر زمینه نیمه,دانلود والپیپر نیمه شعبان ,اس ام اس تبریک نیمه شعبان92/پوستر,دانلود والپیپرهای مهدوی به مناسبت نیمه شعبان ,والپیپر تبریک نیمه شعبان

یامهدی ادرکنی


48124551700970825201.gif

عمریست که از حضور او جا ماندیم

در غربت سرد خویش تنها ماندیم
او منتظر است تا که ما برگردیم
ماییم که در غیبت کبری ماندیم


8.gif

یامهدی کن نظری سوی ما


امام سجاد (علیه السلام):

اَلمُنتَظِرونَ لِظُهورِهِ أفضَلُ أهلِ کُلِّ زَمانٍ


منتظران ظهور امام مهدے(ع) برترینِ اهل هر زمان‏اند.


خدایا منو ببخش


1372964628371473_large.jpg

گناه میکنم
توبه میکنم-
توبه میشکنم-
گناه میکنم-
توبه ...
خدایا
از این رفت و برگشت ها خسته ام
کمک کن همیشه فقط بیایم
به سمت تو بیایم
اهدنا الصراط المستقیم

سلام برشهدا

سلام بر آنهایی که از نفس افتادند تا ما از نفس نیفتیم
قامت راست کردند تا ما قامت خم نکنیم
به خاک افتادند تا ما به خاک نیفتیم
سلام بر آنهایی که رفتند تا بمانند و نماندند تا بمیرند
سلام و درود خدا بر امام شهدا و شهدا و خانواده معظم شهدا......
ما مدیونیم تا قیامت....


حیا




پرسیدم قلعه افتخار یک ملت کجاست؟

آرام دستم را گرفت و بر سر قبر یک شهید مهمانم کرد.

روی سنگ قبر نوشته بود:

قلعه افتخارم شهادت است


از شهیدان مانده تنها جامه ای
نام و امضا و وصیتنامه ای


گر وصیتنامه ها را خواندایم


پس چرا بین دو راهی مانده ایم



مادر

اگر تمام حلزونهای عالم  دست به دست هم بدهند تا به چین رنج هایت سفر کنند؛

باز هم کاری از پیش نخواهند برد ، گیرم عصاره شفابخش هم داشته باشند.

چین و چروک رنجهایت را  مرهمی نیامده مادر ...


http://8pic.ir/images/69306896255497461005.jpg