شهدعشق
شهدعشق

شهدعشق

شماره من


شماره من



هفت شماره را میگیرم ...


(ایمان ، عشق ، محبت ، صداقت ، ایثار ، وفاداری ، عدل)


... بــــــــــــــــــــوق ...


شماره مورد نظر در شبکه زندگی انسانها موجود نمی باشد،


لطفا" مجددا " شماره گیری نفرمایید !


هفت شماره دیگر !


(دوست ، یار ، همراه ، همراز ، همدل ، غمخوار ، راهنما )


... بــــــــــــــــــــوق ...


مشترک مورد نظر در دسترس نمی باشد !

.

.

.


باز هم هفت شماره دیگر !



(خدا ، پروردگار ، حق ، رب ، خالق ، معبود ، یکتا)


... بــــــــــــــــــــوق... بــــــــــــــــــــوق ...



... لطفا" پس از شنیدن صدای بوق پیغام خود را بگذارید !


... بــــــــــــــــــــوق ...


سلام ... خدای من !


اگر پیغاممو دریافت کردین، لطفا" تماس بگیرید، فقط یکبار !


من خسته شدم از بس شماره گرفتم و هیچکس، هیچ جوابی نداد !


شماره تماس من :


(غرور ، نفرت ، حسادت ، حقارت ، حماقت ، حرص ، طمع)


منتظر تماس شما هستم . انسان !

نظرات 1 + ارسال نظر
ملائکه چهارشنبه 4 دی 1392 ساعت 13:19

سلام ابجی
ممنون از وبلاگ بسیار زیبا و قشنگت عالی بود حرف نداشت

امیدوارم به حق خانم فاطمه زهرا و بی بی زینب به هرچیزی که می خوای برسی
الهی امین
التماس دعا یاعلی

سلام خواهرم ممنون ، ان شاءالله به همچنین

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.