شهدعشق
شهدعشق

شهدعشق

عجب صبری خدا دارد...

عجب صبری خدا دارد !
اگر من جای او بودم .
برای خاطر تنها یکی مجنون صحرا گرد بی سامان ،
هزاران لیلی ناز آفرین را کو به کو ،
آواره و ، دیوانه میکردم . 

**

عجب صبری خدا دارد !
اگر من جای او بودم .
بعرش کبریایی ، با همه صبر خدایی ،
تا که میدیدم عزیز نابجایی ، ناز بر یک ناروا گردیده خواری میفروشد ،
گردش این چرخ را
وارونه ، بی صبرانه میکردم .

**

عجب صبری خدا دارد !
اگر من جای او بودم.
که میدیدم مشوش عارف و عامی ، ز برق فتنۀ این علم عالم سوز مردم کش ،
بجز اندیشه عشق و وفا ، معدوم هر فکری ،
در این دنیای پر افسانه میکردم .


نظرات 1 + ارسال نظر
سلطان عشق چهارشنبه 11 دی 1392 ساعت 23:11 http://jamilll.blogfa.com/

وبلاک خیلی زیبا بود و منو بیاد ان روزها بردی وهمرزمانم را دیدم وعکس خودم هم دیدم در وبلاکت خدا خیرت بده خواهرم بس وبلاک منو هم ببین لطفا التماس دعا

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.