شهدعشق
شهدعشق

شهدعشق

نظر خواهی ...

دوستان سلام به وبلاگ خودتون خوش اومدید

از امروز میخوام هر روز ی سوال کنم ونظرتونو بپرسم و دوس دارم جواب بدید هر چند کوتاه اگر هم سوالاتم بد بود بگید ادامه ندم ممنون

و اما سوال امروز

1- روزی چند بار از ته دل خدا را شکر می کنید و واقعا ازش سپاسگذار هستید و چرا؟

نظرات 13 + ارسال نظر
روهان یکشنبه 22 دی 1392 ساعت 19:09 http://rrohan.blogfa.com

همیشه این کار رو میکنم چون خدا همیشه با مهربونیش باهام رفتار میکنه،همیشه بهم نعمت میده و وقتی هم شکرش میکنم یه آرامش خاصی پیدا میکنم ،احساس مسکنم به خدا نزدیک تر میشم دلم روشن تر میشه

محسن 352 سه‌شنبه 17 دی 1392 ساعت 18:38

سلام خواهر بزرگوار ممنونم که دغدغه شما شکر گزاری خدای بزرگه خوب گفتید ما بندگان خدا نمیتونیم خدای بزرگ که هستی و نیستی در گروه قدرت بسیار ش هسته رو شکر گزار باشیم ولی اندازه توانمون باید بگیم اللهی شکر الحمد الله

alireza182 سه‌شنبه 17 دی 1392 ساعت 17:29 http://jojofun.ir

وبلاگتون خیلی قشنگ و خوبه
موفق باشید

جمعه موعود سه‌شنبه 17 دی 1392 ساعت 17:17

سلام/تبریک میگم بخاطر وبلاگ قشنگت
بخدا راست میگم من همش در حال شکر گفتن خدام/یادم نمیاد چند بار در روز اما میدونم هر چقد خدارو شکر کنم کمه
همیشه وجود خدارو کنارم احساس میکنم
خدا جونم دوست دارم

م سه‌شنبه 17 دی 1392 ساعت 16:02

سلام صبح هنگامان که چشمانم بار دیگربر جهان باز میشود سپاسگذار اویم ولی میدانم که حتی همین زبان وهمین شکر گفتن نیز بواسطه خود اوست ومن چیزی نیستم واوست واوست واوست که یگانه یکتا است.وگاها انقدردل گرفته اش میشوم که چشمانم را که این نیز از اوست بااشک طوفانی میشود واخر اینکه همه از اوست ومن امانت دار هرچه سپاس گویم باز هم سپاسگذار نبوده ام

من سه‌شنبه 17 دی 1392 ساعت 15:32

سلام
شکر زیاد میگم معمولا نمیدونم چرا ولی همینکه منودوستم داره بهم یجورایی میفهمونه که براش عزیزم بهممیگه بیا بسمتمن بهترینها رو برات درنظر گرفتم خودش کلیه.هرچند من خیلی بیلیاقتم ولی سپاسشو بجا میارم با زبون
یا علی

اشک فراق سه‌شنبه 17 دی 1392 ساعت 15:13

زیباست ومفید.احسنت..

[ بدون نام ] سه‌شنبه 17 دی 1392 ساعت 15:08

من سعی میکنم ...خدا رو شکر کنم به خاطر... تموم نعمتایی که لایقش نبودم وخدا بهم داد شکرش کنم به خاطر ...نعمتایی که به ضررم بود وبهم نداد البته شکر کردن خدا تو سختیا خیلی مهمه امیدوارم همیشه بنده شکر گزارش باشم
ممنون سحر جان وب زیبایی دارید موفق باشید

مهدی 30 سه‌شنبه 17 دی 1392 ساعت 14:28

سلام

خیلی زیاد خدا رو شکر میکنم که منو شیعه آفرید و به خاطر سلامتی خدا رو ممنونم.خدایا تو چقد خوبی و من چقد بنده بدی هستم.

ترنم12 سه‌شنبه 17 دی 1392 ساعت 14:12

سلام
خیلی زیاد خداراشاکرم ............هر وقت هر جا خدارا یادم میره سریع اسیب میبینم
نمیدونم یا خدا زیاد دوستم داره یا زیاد ازم بدش میاد ...........به هر حال خدا جوووووووووونم بابت جاهایی که لغزیدم اما نذاشتی بیافتم ممنووووون

عباس خادم سه‌شنبه 17 دی 1392 ساعت 12:06 http://abbaskhadem.blog.ir

سلام
خدا قوت
خیلی عالی . . .

شکر خدا . . .
خدا رو شکر تو روز خیلی شکر خدا رو میکنم
چون خیلی درگیر کارها هستم
موقع چت کردن یه بنده خداست که جسمی ناقص داره و دست دوستی داده، (البته داداشمونه ها) و همین باعث میشه وقتی باهاش حرف میزنم نعمتهایی که دارم رو شکر خدا کنم . . .
و خیلی چیزهای دیگه

نگین3 سه‌شنبه 17 دی 1392 ساعت 11:03

سلام
بسیار زیباست طراحی
من راست و حسینی بگمفق طبخاطر سلامتی خودم و خانوادم و بیشتر وقتا سر غذا خوردن و بعد بترتیب مسائل دیگه خدارو شکر میکنم نشمردم تا حالا!
ولی کمه هر چقدرم که بنظر خودمون زیاد باشه همین که میتونیم شکر گذاری کنیم هم باز شکر گذاری داره.
التماس دعا
یاعلی

پلاک 313 سه‌شنبه 17 دی 1392 ساعت 10:54

سلام
بعضی وقتا واقعا از ته دل خدارو شکر میکنم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.