شهدعشق
شهدعشق

شهدعشق

دوری از گناه بخاطر رضای خدا


شیخ رجبعلی خیاط :

چشمت به نامحرم می افتد
اگر خوشت نیاید که مریضی
اما اگر خوشت آمد فورا چشمت را ببند و سرت را پایین بینداز و بگو :
یا خیر حبیب و محبوب …
یعنی : خدایا من تو را می‌خواهم ، اینها چیه ؟ اینها دوست داشتنی نیستند …

 

واما سوال امروز


تا حالا چند بار بخاطر رضای خدا و خشنودی امام زمان به نامحرم نگاه نکردی یا در کل از هر گناه دوری کردی؟؟؟؟

نظرات 8 + ارسال نظر
روهان یکشنبه 22 دی 1392 ساعت 19:16

خیلی پیش اومده،حتی یکی میگفت اگه مال من نشی خود کشی میکنم و اذیتم میکرد برای خدا ازش دست کشیدم بعدش خدا بهم حوزه رو هدیه داد

جمعه موعود چهارشنبه 18 دی 1392 ساعت 18:29

سلام /سوالت خیلی سخته
اماخیلی پیش اومده بخاطر خدا گناه نکنم نمیدونم چند بار اما...
امیدوارم فقط خدا منو ببخشه

فاطمه 1 چهارشنبه 18 دی 1392 ساعت 17:30 http://safine-nejat313.blogfa.com/

سلام خوبی؟

بقول دوستمون من بیشتربرا راحتی خودم نگاه نمیکنم

حتی برنامه های تلویزیون رو

چون بیشترازیک بارنگاه میشه تو برنامه ها

انشالله برای رضایت خدا وخشنودی دل امام زمان

این کارارو نکنیم.

زنای چشم نگاه به نامحرم است.مولاعلی.ع.

مهدیه چهارشنبه 18 دی 1392 ساعت 17:21

آبجی خودمونیم نمیشه به سوالت درست جواب داد یه کم سخته ببخشید

زهرا چهارشنبه 18 دی 1392 ساعت 17:00

سوال امروزت خیلی سخت بودا !!!!

صدرا چهارشنبه 18 دی 1392 ساعت 14:34

خواهرم با این سوال شما یاد آور این موضوع شدم
خیلی وقت ها میشه به یاد خدا و رضایتش بود ولی ما همت نمیکنیم یاد خدا کنیم
راستش من تا الان که فکر میکنم بیشتر برای راحتی دل خودم اینکار رو نمیکردم ولی کاش از اول نیتم کاملا اهی بود
در هر صورت ا سوالتون ممنونم

مومن وباخدا چهارشنبه 18 دی 1392 ساعت 13:50

باورت میشه تا حالا اینجوری فکر نکردم

پلاک خاکی چهارشنبه 18 دی 1392 ساعت 13:46 http://http://enteha313.blogfa.com/

سلام عزیزم
شده تا حالا به خاطر رضای خدا از گناه دوری کرده باشم ولی نشمردم.ان شاالله که بیشتر شه.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.