شهدعشق
شهدعشق

شهدعشق

نظر خواهی...

بسمــــــ ربــــــــــ الشهــــدا و الصدیقیــــــن
سلام
همه اش گفتیم شهدا شرمنده ایم شهدا دوستون داریم و یا ....
ولی میخوام ی سوال کنم واقعا وقتی این جمله را میگیم از جون و دل میگیم یا اینم مثل بقیه حرفامون که شده ورد زبون و عادت میگیم ؟؟؟؟
اگه واقعا شرمنده هستیم برای این شرمندگی چکار کردم تا حالا شده ی روز بگیم شهید همت شهید باکری شهید خرازی شهید زین الدین شهید.....من بخاطر گل روی شما امروز این گناه را انجام نمیدم شده بگیم بخاطر اینکه حرمت خونتو نگه دارم چشممو از نامحرم دور میکنم دست مستمندی را می گیرم دل نمی شکنم یا هزار تا کار که اونا دوس نداشتند تا حالا شده ؟؟؟؟؟؟؟

نظرات 3 + ارسال نظر
پلاک 313 چهارشنبه 25 دی 1392 ساعت 14:07

سلام
اگه واقعا شرمنده شهدا بودیم این همه گناه نمیکردیم.
اگه واقعا شرمنده شهدا بودیم خانواده های شهدا این همه غریب نیودن.

مجتبی چهارشنبه 25 دی 1392 ساعت 06:44 http://mojtaba2010m.blogsky.com/

یک دقیقه سکوت به خاطر کسانی که معتقدند یک روز همه چیز تغییر خواهد کرد.
من این سوال شما رو خیلی قبول دارم همش گفتیم شهداشرمنده ویادمون نبود شرمندگی از دست ما عاجزشده ومیگه دروغ نگین اگه شرمنده ایم پس اینهمه گناه مال چیه خدایا ما رو ببخش که همه چیز رو به مسخره گرفتیم

بیقرار شهادت سه‌شنبه 24 دی 1392 ساعت 21:25 http://1-shahadat.blogfa.com/

با سلام و تحیت
وبلاگ شما با عنوان شهد عشق لینک شد
باسپاس از محبتتان

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.