شهدعشق
شهدعشق

شهدعشق

مناجات شهدا

مناجات نامه ی شهید چیت سازیان


خدایا گناهانی را که از این بنده ی رو سیاه سر زده ببخش می دانستم و گناه کردم حرف زدم ولی خودم عمل نکردم دیگران را به راه راست هدایت کردم ولی خودم راه خلاف رفتم بدی دوستم را خواستم و حسادت کردم ؛ تهمت زدم ؛ غیبت کردم ؛ دروغ گفتم ؛ کار برای خودم کردم و خدا را فراموش کردم و در کارهایم خدارا در نظر نگرفتم از اینکه به پدر و مادرم احترام نگذاشته ام و حق الناس را ادا نکردم و حرف حق را گفتم و لی عملی نکردم و غرور داشتم ؛ تکبر داشتم ؛ خودم را از دیگران بالاتر می دانستم و به یاد فقیران نبودم و در موقع غذا خوردن به یاد گرسنگان نبودم و در بستر گرم خوابیدم و فراموش کردم کسانی را که در بیابانها می خوابند و به زیردستانم زور گفتم چنانچه باید از ولایت اطاعت کنم نکردم دوستان شهیدم را فراموش کردم و راه آنها را نرفتم به سراغ جانبازان و مجروهین نرفتم و دلبسته ی دنیا بودم و جنگ را فراموش کردم ؛ از اینکه به ناموس دیگران تجاوز کردند و من بفکر زندگی خودم بودم ؛ مسائل دینی را انجام ندادم ، نماز نخواندم ، روزه نگرفتم ، بلند بلند خندیدم و آخرت را فراموش کردم ؛ از بیت المال محافظت نکردم ، دیژران را مسخره کردم در حالی که خودم از همه مسخره تر بودم ؛ از اینکه چشمهایم گناه کرد و زبانم به سخن خوب باز نشد و پاهایم راه انحراف رفت .

نظرات 1 + ارسال نظر
منتظر شنبه 28 دی 1392 ساعت 11:51 http://golenargesi.blogsky.com

خدایا به ما رسم عاشقی بیاموز چنانچه این شهید بزرگوار با چنین دیدگاه بلندش به فیض اعلی رساندی، دلنوشته این شهید بزرگوار در اصل چراغ راه ماست که به خود بیاییم و تا دیر نشده جبران مافات کنیم و زنگار گناه از دلمون بزداییم و به تقوی تبدیلش کنیم انشاالله.
با تشکر از مطلبتون

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.