شهدعشق
شهدعشق

شهدعشق

نماز شهدا

سجده بر آب (شهید غلامرضا تنها)

در عملیات کربلا سه، وقتی دچار مد و امواج متلاطم آب شده بودیم، نگران و متحیر، ستون در حال حرکت در آب را کنترل می‌کردم. وقتی دیدم که یکی از بچه‌ها سرش را بدون حرکت در آب قرار داده است، بیشتر نگران شدم. شانه‌ ایشان را گرفتم و تکان دادم، سرش را بلند کرد و با نگرانی و تعجب پرسیدم:‌ چی شده؟ چرا تکان نمی‌خوری؟
خیلی خونسرد و بدون نگرانی گفت:‌ مشغول نماز شب بودم و ضمناً با طناب متصل به ستون، بقیه را همراهی می‌کردم. اطمینان و آرامش خاطر بسیجی «شهید غلامرضا(اکبر) تنها» زبانم را بند آورده بود گفتم: «اشکالی نداره، ادامه بده! التماس دعا» صبح روز بعد، روی سکوی الامیه اولین شهیدی بود که به دیدار معشوق نایل آمد.


نظرات 1 + ارسال نظر
بنده خدا دوشنبه 30 دی 1392 ساعت 17:18

در عملیات وافجر8 که هنوز عملیات شروع نشده بود وبچه ها قرار بود قبل از شروع عملیات بی سر وصدا به اون ور رودخانه اروند که دشمن مسقر بود برسن چند تن از بچه ها که در وسط رودخانه مجروح شدند سرشونو داخل اب بردند تا صداشون بیرون نیاد وعملیات لو نره ما شرمنده اون بچه ها هستیم فردای قیامت حقی بر گردن ما دارند روحشان شاد یاد اون ایام افتادم خدا خیرتان بده با وب عالیتون

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.