شهدعشق
شهدعشق

شهدعشق

نظرخواهی...

سلامی دوباره باز سوال دارم سوالم در مورد دو تا مطلبی بود که گذاشتم:

تا حالا شده بخاطر ی فرد گرسنه یا کسیکه محتاج، دل از نیاز خودت بکنی وبدی به اون اصلا بذار یه جور دیگه سوال کنم تا حالا حتی تو ذهنت اومده ی بار این کار را بکنی یعنی من عملش را هم نخواستم فقط تو ذهنت تجسم کنی و واقعا اهل عملش هستی؟؟؟

نظرات 3 + ارسال نظر
بنده خدا سه‌شنبه 1 بهمن 1392 ساعت 19:00

جواب دادن به این سئوال خیلی اسونه ولی عمل کردن خیلی مشکل ما عادت داریم که به سئوالات کلیشه ائی جواب بدیم ولی رفقا وقت عمل شیطان دستان ادمو میگیره وهزار داستان براتتعریف میکنه انشالله که بتونیم سربلند بیرون ائیم

نامیرا سه‌شنبه 1 بهمن 1392 ساعت 17:04

سلام . خداکنه جنبه داشتن پول زیاد رو داشته باشیم و خدا کمکمون کنه تا بتونیم ب نفسمون غالب بشیم و دست هیچ محتاجی رو رد نکنیم.
اره خب زیاد پیش میاد ادم همچین فکری کنه . خداکمک کنه ک تو همش اخلاص داشته باشیم.

نگار سه‌شنبه 1 بهمن 1392 ساعت 15:02

من متوجه شدم وبلاگ داری تبریک میگم راستش اره خیلی پیش اومده دوس داشتم اونقدداشتم تا به هرکی نیازمنده ببخشم داشته باشم اهلشم نداشته باشم بارفتارم دل بدست میارموشادمیکنمهمیشه کمک نباید که مادی باشه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.