شهدعشق
شهدعشق

شهدعشق

نظر خواهی...


لحظه هایی هست که وقتی سخت دلگیری

دردت را در سینه ات فرو می ریزی تا آشکار نگردد

لحظه هایی هست که وقتی اشک در چشمانت حلقه زده،

بغض می کنی اما پشت لبخندی ساده پنهان خواهی کرد

لحظه هایی هست که وقتی دلت خیلی گرفته

و می خواهی درد دلت را فریاد بزنی از سنگینی بغضت نمی توانی

لحظه هایی هست که سخت،خسته می شوی

از دست کسانی که حرف هایت را نمی فهمند و باز چیزی نمی گویی

لحظه هایی هست که وقتی از تنهایی زمین گیر می شوی،

سرت را به دیوار تنهاییت می گذاری و باز هیچ نمی گویی

لحظه هایی هست که دلت می خواهد فریاد زنی

و خالی شوی از هر چه درد،ولی باز نمی توانی...

و

لحظه ایی که سخت تر از تمام لحظه هاست...

لحظه ای که عادت می کنی به هر چه درد و چه سخت لحظه ایست...


واما سوال امروز

تا حالا شده دلت بگیره؟؟؟

دلیل داشته یا بدون دلیل؟؟؟؟

وقتی دلت می گیره چکار میکنی؟؟؟

نظرات 9 + ارسال نظر
عشقم خداست سه‌شنبه 8 بهمن 1392 ساعت 12:56

سلام
اره بارها شده ک دلم میگیره یکیشم مثل الان ک دلم بدجوری گرفته است میدونی خسته شدم .خسته شدم از این دنیایی ک همش توش دروغ و گناه و ... است ای کاش بشه امام زمان ظهور کنه تا زندگیمون رنگی بگیره !وقتایی ک دلم میگیره میشینم ی گوشه ی اتاقم با خدا حرف میزنمو گریه میکنم انقده سبک میشم!ایشالله دلتون هیچوقت نگیره همیشه پر از امید و ارزو باشه
یا زهرا س

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 3 بهمن 1392 ساعت 16:15

همیشه گرفته گاه بی دلیل واغلب با دلبل وتنهاسکوت واشک مرهم اونه التماس دعا خواهرم ممنون ازمتن خوبت اجرت با امام حسین ع

مجتبی چهارشنبه 2 بهمن 1392 ساعت 18:42 http://mojtaba2010m.blogsky.com/

سلام منم یه وقتایی دلم می گیره وقتی یاد داییهام می افتم هردوتا پر کشیدند ورفتنداون کوچیکتره هشتمین والفجر رفت وبزرگتره حلبچه تیر مستقیم به ریه هاش خورد واخرشم پر کشید ورفت الانم خیلی دلتنگشونم چقدر دوستشون داشتم ولی من ندیدم چطوری شهید شدند قربون اقام امام حضرت عشق امام حسین علیه السلام برم که فرزندش رودیدچطوری شهید شد خدایا ببخش که گاه دلتنگیهایم هم دلتنگی نیست وگاه بخاطر دنیا دلتنگ می شوم خدا یا ببخش

بنده خدا چهارشنبه 2 بهمن 1392 ساعت 17:31

مشکل می دونی کجاست خیلی وقتا ما گناهانی رو مرتکب میشیم که اصلا به گناه بودنشون یا اعتقاد نداریم ویا اینکه چندان مهم نمیشماریم غافل از اینکه همونا باعث دلگرفتگیمان هستن وهمون زمانه که میگیم ما که گناهی مرتکب نشده ایم بعضی از گناهان (از راه رفتن مورچه در سیاهی شب بر روی سنگ سیاه هم )نا محسوس تر است

بنده خدا چهارشنبه 2 بهمن 1392 ساعت 17:01

گفتنش شاید درست نباشه ولی دل زمانی میگیره که گناهی مرتکب بشم اره منم گاهی دلم گرفته وفقط با گریه تسکینش داده ام گریه جلای دله مخصوصا اگر برای اهل بیت باشه موفق باشین

سلام حرفتون کاملا منطقی ولی نمیشه بگی همیشه گناه باعث اون دل گرفتگی میشه وچقدر خوبه با یاد ائمه دلمونو آروم کنیم ممنون که سر می زنید موفق باشید

علیرضا چهارشنبه 2 بهمن 1392 ساعت 15:53 http://ebh.bkogfa.com

سلام
خوشحال میشم به وب من هم سر بزنید و ذهن من رو برای پرباری بیشتر با نظرهاتون یاری بدید
یا حق
و اما جواب سوال
من همیشه دلم تنگه، همیشه دلگیرم
و زمزمه میکنم: هر جمعه نه، هر لحظه من منتظرت هستم.
دلم هم باز نمیشه هیچوقت. مگر وقتی که شمردن جمعه ها تموم بشن.

یا مطهر الارض چهارشنبه 2 بهمن 1392 ساعت 15:03

سلام اره خیلی زیاد از تنهایی از دوری شده دلم بگیره...بعضی مواقع بدون دلیل بوده یهویی دلم میگیره علتشم خودم نمیفهمم.برای خانوما معمولا گریه بهترین درمانشه چون بعدش یک احساس سبکی خاصی به ادم دست میده

زهرا چهارشنبه 2 بهمن 1392 ساعت 12:55

اینقدر دلم گرفته که نگو بی دلیل با دلیل ولی هیچوقت بی دلیل نیست گاهی وقتا اینقدر بهونه هست که نیمدونی این برای کدومشون هیچی فقط گریه شاید هم آهنگ گوش بدم حالا هر چی شد مجاز غیر مجاز مداحی
ولی حس خوبیه دوسش دارم چون ی کم با خودم خلوت میکنم

مهدی 30 چهارشنبه 2 بهمن 1392 ساعت 12:34

اره ادم یه وقتایی دلش میگیره.من وقتی دلم میگیره یاده امام حسین (ع) می افتم.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.