شهدعشق
شهدعشق

شهدعشق

اسم حضرت زهرا(س)

http://sheklakveblag.blogfa.com/ پریسا دنیای شکلک ها

یک بار اتفاق افتاد که بچه ها چند روز می گشتند و شهید پیدا نمی کردند. رمز شکستن قفل و پیدا کردن شهید، نام مقدس حضرت زهرا (س) بود. 15 روز گشتیم و شهید پیدا نکردیم. بعد یک روز صبح بلند شده و سوار ماشین شدیم که برویم. با اعتقاد گفتم: «امروز شهید پیدا می کنیم، بعد گفتم که این ذکر را زمزمه کنید:
دست و من عنایت و لطف و عطای فاطمه (س)
منم گدای فاطمه، منم گــــــدای فاطمه (س) »


تعدادی این ذکر را خواندند. بچه ها حالی پیدا کردند و گفتیم: «یا حضرت زهرا (س) ما امروز گدای شماییم. آمده ایم زائران امام حسین (ع) را پیدا کنیم. اعتقاد هم داریم که هیچ گدایی را از در خانه ات رد نمی کنی.»
همان طور که از تپه بالا می رفتیم، یک برآمدگی دیدیم.

کلنگ زدیم، کارت شناسایی شهید بیرون آمد. شهید از لشگر 17 و گردان ولی عصر (عج) بود.یک روز صبح هم چند تا شهید پیدا کردیم. در کانال ماهی که اکثراً مجهو ل الهویه بودند. اولین شهیدی که پیدا شد، شهیدی بود که اول مجروح شده بود. بعد او را داخل پتو گذاشته بودند و بعد شهید شده بود. فکر می کنم نزدیک به 430 تکه بود.بعد از آن شهیدی پیدا شد که از کمر به پایین بود و فقط شلوار و کتانی او پیدا بود. بچه ها ابتدا نگاه کردند ولی چیزی متوجه نشدند. از شلوار و کتانی اش معلوم بود ایرانی است. 15 _ 20 دقیقه ای نشستم و با او حرف زدم و گفتم که شما خودتان ناظر و شاهد هستی. بیا و کمک کن من اثری از تو به دست بیاورم. توجهی نشد. حدود یک ساعت با این شهید صحبت کردم، گفتم اگر اثری از تو پیدا شود، به نیت حضرت زهرا (س) چهارده هزار صلوات می فرستم. مگر تو نمی خواهی به حضرت زهرا (س ) خیری برسد.بعد گفتم که یک زیارت عاشورا برایت همین جا می خوانم. کمک کن. ظهر بود و هوا خیلی گرم. بچه ها برای نماز رفته بودند. گفتم اگر کمک کنی آثاری از تو پیدا شود، همین جا برایت روضه ی حضرت زهرا (س) می خوانم. دیدم خبری نشد. بعد گریه کردم و گفتم عیبی ندارد و ما دو تا این جا هستیم؛ ولی من فکر می کردم شما تا اسم حضرت زهرا (س) بیاید، غوغا می کنید. اعتقادم این بود که در برابر اسم حضرت زهرا (س) از خودتان واکنش نشان می دهید.
در همین حال و هوا دستم به کتانی او خورد. دیدم روی زبانه ی کتانی نوشته است: «حسین سعیدی از اردکان یزد.» همین نوشته باعث شناسایی او شد. همان جا برایش یک زیارت عاشورا و روضه ی حضرت زهرا (س) خواندم.


راوی:حاج حسین کاجی  

منبع:کتاب کرامات شهدا

تصاویر زیباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

نظرات 5 + ارسال نظر
عشقم خداست جمعه 11 بهمن 1392 ساعت 22:50 http://faraghmola.blogfa.com

غرقاب غمم دگر مرا ساحل نیست/جز اشک فراق دیگرم حاصل نیست /ای مرگ بیا !!ک زندگی کردن من /بی فاطمه جز خوردن خون دل نیست
یا فاطمه س

معرفت پنج‌شنبه 10 بهمن 1392 ساعت 19:02 http://owais1.blogfa.com

مهدی جان ؛


چقدر شبها موقع خواب آرزو کنیم که تو را حداقل در خواب ببینیم ...؟

میدانم ؛

چشم ما چشم نیست !

دل ما دل نیست !

هر چقدر سعی میکنم بشوم زهرایی نمی شود ... نمی دانم نمیشود که بشوم زهرایی یا می شود ولی نمی شوم زهرایی !

ولی کاش ... تمام شود دوری و بگویی :

أنا المهدی ...

عاشق کربلا پنج‌شنبه 10 بهمن 1392 ساعت 07:03

بسم رب الشهدا
سلام خواهر گلم ممنون اجرتون با اقا موفق باشی

نگار چهارشنبه 9 بهمن 1392 ساعت 23:22

یازهرا منه روسیاهوشفاعت کن محتاجم به نگاهت والود هام ای خدافقط نظری کن ابجی واقعا نمیدونم چی بگم بغضی درگلوواهی درسینه واشکی درچشم مجال نمیده التماس دعای مخصوص دارم اجرت با زهرا س

mamad چهارشنبه 9 بهمن 1392 ساعت 19:27 http://5anjere.blogsky.com

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.