شهدعشق
شهدعشق

شهدعشق

تصویری از خدا


 تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعکس، کد موسیقی، روزگذر دات کام http://roozgozar.com

 

 

پیامبر با ارائه ی چهره ی درستی از صفات خداوند، او را محبوب دل ها قرار می داد :

آفریدگار با حیا و بخشنده است؛

 وقتی مردی {کسی} دست های خود را به سوی او بلند می کند، شرم دارد که آن را خالی و نومید بازگرداند.

یزدان خوب است و خوبی را دوست دارد؛

 پاکیزه است و پاکیزگی را دوست دارد؛

 بزرگوار است و بزرگواری را دوست دارد.

رسول خدا - صلی الله علیه و آله و سلم- می فرماید:

از پروردگار خواستم که حساب امت مرا ] در رستاخیز[  به من واگذارد تا پیش امت های دیگر رسوا نشوند؛ اما آفریدگار والا بر من چنین وحی فرستاد :

*  ای محمد! خودم به حسابشان رسیدگی می کنم تا اگر لغزشی از آنان سرزده، از تو پوشیده دارم که نزد تو نیز رسوا نشوند . *

همچنین حضرت می فرماید :

دوستان بسیار پیدا کنید؛

زیرا خدای شما باحیا و بخشنده است و شرم دارد که روز رستاخیز،  بنده ی خود را میان برادرانش عذاب کند.

 آفریدگار با مهربانان،  مهربان است.

* به آن هایی که در زمین اند رحم کنید تا آن که در آسمان است به شما رحم کند. حتی اگر به گوسفندی رحم کنی، یزدان به تو رحم خواهد کرد. *


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.