شهدعشق
شهدعشق

شهدعشق

درد و دل با شهدا

 تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعکس، کد موسیقی، روزگذر دات کام http://roozgozar.com

به شهدا بگو ...     حرفای دلت رو ...        دلتنگی هات رو ...
هرچی تو دلت داری و میخواهی با شهدا بگی اینجا بگو
نمیدونم چی ...   به زمزمه دلت گوش کن ...    بعد بگو...
اگه می خوای به شهدا چیزی بگی
اگه دلخوری ...   اگه درد و دل داری... اگه می خوای گریه کنی
اگه می خوای بخندی
اگه حرفی توی دلت مونده که نمی دونی کجا باید بزنیش.
اینجا بزن
اینجا خلوتگاه عاشقاست...

نظرات 3 + ارسال نظر
داداشی جمعه 25 بهمن 1392 ساعت 00:51

سلام ای شهدا
خوش بحالتون
رفتین و هیچ وقت خسته نشدین
نمیدونم شایدم چون هیچ وقت خسته نمیشدین گذاشتن برین جایی که خستگی معنی نداره
امروز نمیخوام شعار بدم
میخوام بنویسم
میخوامبنویسم چقد دلم گرفته
میخوام داااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد بزنم تنهاییمو
میخوام بببببببببببببببببببببببببببببشکنم سکوتمو
میخوام بهتون بگم چقد بغض تو گلومه
این بغضا جمع شدن تا نفس کشیدنو فراموش کنم
ببخشید
ببخشید اگه ی عمر واستون یادواره گرفتیم ولی راهتونو نشناختیم
ببخشید ظاهرمون مث شما بود و باطنمون خدا میدونه چی
ببخشید اگه شما دل تنگیتونو با خدا منا جات میکردین و ...
ببخشید اگه فقط اسمتونو میبریم و پشتش سنگر میگیریم
آخ که چقد زمین بیگانه پرست شده
سخته
به جون خودم سخته
واسه امریکاییه نه
واسه اروپاییه نه
واسه من بچه شیعه که داستانای شما رو میدونم سخته
سخته شمارو بشناسمو حال و روزم این باشه
ولی خدایی ی سوال میخوام بکنم ازتون
اگه موقع جنگ یکی ظاهرا با شما بود و شما میدونستین که دلش گم شده و بدبخت نتونسته محرم راز بشه
اگه اون بیچاره تیر میخورد و می افتاد شما ولش میکردین همونجا بمونه
نه
هیهات
دستشو میگرفتین و برش میگردوندین تو خونه
آی شهدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
من گم شدم
دستمو بگیرید
برم گردونید
دارن میان بالاسرم تیر خلاصی رو بزنن
نذارین انقد دست خالی برم
من خیلی کمک لازمم
اینم دستای خالیم
بگیرید و برسونید
به
خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

مجتبی پنج‌شنبه 24 بهمن 1392 ساعت 16:38 http://mojtaba2010m.blogsky.com/

سلام ومن همه زندگیم را گم کرده ام خودم را نامم را همه بهترین هایم را وبجای ان ابلیس را گرفته ام

بنده خدا پنج‌شنبه 24 بهمن 1392 ساعت 14:17

تمام نوشته هایت را می خوانم ولذت می برم دست مریزاد

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.