شهدعشق
شهدعشق

شهدعشق

مناجات با خدا

مناجات-با-خدا (www.shabhayetanhayi.ir)


ﺍﻟـــــــﻮ ﺧــــــــﺪﺍ ﺟــــــــــﻮن سلام صدامو میشنوی؟؟!

 

ﻣﮕﻪ ﺩﻧﯿﺎﺭﻭ ﻧﯿﺎﻓﺮﯾﺪﯼ ﺗﺎ ﺑﻨﺪﻩ ﻫﺎﺗﻮ ﺍﻣﺘﺤﺎﻥ ﮐﻨﯽ؟

 

نگا ﮐﻦ ﺧﯿﻠﯿﺎ ﺍﯾﻨﺠﺎ ﺩﺍﺭﻥ ﺗﻘﻠﺐ ﻣﯿﮑﻨﻦ!

 

ﺑﻌﻀﯿﺎ ﺧﯿﻠﯽ ﺭﺍﺣﺖ ﺩﻝ ﻣﯿﺸﮑﻮﻧﻦ!

 
ﺑﻪ ﮔﺮﯾﻪ ﮐﺮﺩﻥ هم ﻣﯿﺨﻨﺪﻥ!

 

ﯾﻪ ﻋﺪﻩ ﺧﯿﻠﯽ ﺭﺍﺣﺖ ﺩﺭﻭﻍ ﻣﯿﮕﻦ!

 

ﺑﻌﻀﯿﺎ ﺧﻮﺍﺏ بقیه رو میگیرن ﻭﻟﯽ ﺧﻮﺩﺷﻮﻥ ﺭﺍﺣﺖ ﻣﯿﺨﻮﺍﺑﻦ!

 

ﺑﻌﻀﯿﺎ ﺑﺎ ﺣﺮﻓﺎﺷﻮﻥ ﺍﺷک آدمو ﺩﺭﻣﯿﺎﺭﻥ!

 

ﺧﺪﺍیــــا ﭼﺮﺍ ﻫﯿﭽﯽ ﺑﻬﺸﻮﻥ ﻧﻤﯿﮕﯽ؟؟

نظرات 4 + ارسال نظر
داداش رسول پنج‌شنبه 1 اسفند 1392 ساعت 16:50

خـدایـا !

من هـمانی هسـتم که وقت و بی وقت مزاحمت می شوم .

همانی که وقتی دلش می گیرد وبغضش می ترکد،می آیدسراغت

من همانی ام که همیشه دعاهای عجیب و غریب می کند .

و چشم هایش را می بندد و می گوید :

من این حرف ها سرم نمی شود! باید دعایم را مستجاب کنی!

همانی که گاهی لج می کند و گاهی خودش را برایت لوس می کند!

همانی که نمازهایش یکی در میان قضا می شود و کلی روزه نگرفته دارد !!

همانی که بعضی وقت ها پشت سـر مردم حرف می زند !

گاهی بدجنس می شود ، البته گاهی هم خودخواه !

حـالا یـادت آمـد مـن کـی هـستم ؟!معبود من !
سالیانیست مرا راهی صحرای پر از رنگ و فریب کرده ای
تا در آن سیر کنم و تو را بیابم و با تو عاشقی و بندگی کنم .
آن وقت که مرا فرستادی پاک و سبحان بودم
اما حال پر از رنگ دنیا شده ام.
آن روز خود به من گفتی تا همیشه کنار تو
هستم مرا فراموش نکن .اما امروز یاد همه هستم جز تو ..
خدای من !پشیمـانم حلالم کـن .

داداش رسول پنج‌شنبه 1 اسفند 1392 ساعت 16:46

خدایا!!

کمکم کن قلم که در دست می گیرم، به یاد تو باشم و

آنچه می نگارم، مورد رضای تو باشد.

خدایا!!

بر صفحه تاریک دلم با قلم الهی ات نقشی بزن که تا زنده ام،

به مفید بودن در هستی بی پایانت به خود ببالم.

خدایا!!

یاریم کن نگاهم.... در افق این فضای مجازی....

جز برای تو.....نبیند
انگشتانم ..... جز برای تو.....کلیدی را فشار ندهند.
خدا یا کمکم کن

داداشی سه‌شنبه 29 بهمن 1392 ساعت 17:50

بعضی از مطالب قشنگن
بعضی ها تاثیر گذار
بعضی ها رو فقط میتونم بگم ..................
آه............
ی آه از ته دل
شاید این شعر استاد شهریار بی ربط نباشه با مطلبتون
چند بارد غم دنیا به تن تنهایی
وای بر من تن تنها و غم دنیایی
موفق باشین آبجی

نگار سه‌شنبه 29 بهمن 1392 ساعت 09:08

خدایا بیکسم درسایه مهرتومیجویم پناهی/ازکجایابم پناهی گربه کویت ره نیابم؟اتماس دعای فراوان.خداقوت

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.