شهدعشق
شهدعشق

شهدعشق

هدف داشتن


http://sheklakveblag.blogfa.com/ پریسا دنیای شکلک ها

نظرات 2 + ارسال نظر
داداشی دوشنبه 5 اسفند 1392 ساعت 23:25

داداش رسول
مثال مرد شصت سالت
اون لحظه ای که بعد مدتی فکر، جواب داد....
تکان دهنده بود
آخ که تو چه خواب سنگینی فرو رفتم...
خدایا بگیر دست داداشی رو...
آبجی مطالبت عالیه
موفق باشین التماس دعا

داداش رسول دوشنبه 5 اسفند 1392 ساعت 15:26

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام و عرض ادب در زندگی هدف داشتن نقش بسیاری عمیقی داره که خدا در قرآن زیاد به این هدف داشتن تاکید داره برای ما انسان ها که یه نمونه در سوره بقره به صبغقه الله رنگ خدایی بودن اشاره میشه که در زندگی هدف ما و زندگی ما همه خدایی باش و برای خدا زندگی کنیم و اگر خدایی باشیم آن کار را به انجام میرسانیم با توکل به خدا.

هدف داشتن در زندگی بسیار مهم است. چیزی که اصلا ما به آن توجه نمی کنیم. طبق آمار به دست آمده 97 درصد مردم دنیا هدف ندارن! ( از خودم نمیگما، جایی خوندم!) و این بی هدفی قاتل ما انسانهاست. ( این یکی دیگه نظر شخص خود من است و این قتل تدریجی است)

از خودم حرف می زنم که این روزها بدون هیچ هدفی به سمتی می روم که حکما می دانم که ختم به ترکستان می شود. ( می دانم و کاری نمی کنم!!!)

نقل آن مرد 60 ساله که به پزشک مراجعه کرد و پس از انجام کلی آزمایش و تست و چکاپ سوال کرد: آقای دکتر به نظر شما من می تونم مثل پدرم 120 سال زنده بمونم و خوش و خرم زندگی کنم؟

و دکتر در جوابش گفت: شاید! ولی چه کار مهمی قراره انجام بدید که این همه نیاز به فرصت داره؟

و مرد پس از مدتی فکر کردن پاسخ می دهد: هیچی! کار خاصی ندارم!

و دکتر جواب می دهد: مرد حسابی پس برا چی می خوای 120 سال عمر کنی و امکانات زمین را مصرف کنی، بهتره همین الان بمیری.

مثل اکثر ما مثل این مرد 60 ساله است که تنها می خواهیم زنده بمانیم ولی هیچ هدفی نداریم.

همه ما صبح تا شب بدو بدو می کنیم و هزار اضطراب و استرس را تجربه می کنیم، با خستگی و بی حوصلگی دست و پنجه نرم می کنیم و شب هم با چند تا قرص آرامبخش به خواب می رویم و در کل آرزوی بهشت داریم اما هیچ کدام حاضر به مردن نیستیم. این است قصه ما آدم ها ...
پس با صبر و شکیبای و زندگیمون خدایی کردن و گره بستن دلمون به 14 معصوم و شهدا راهمون گم نکنیم و به اون خواسته ای که داریم برسیم.
ان شاءالله

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.