شهدعشق
شهدعشق

شهدعشق

عمل کردن و عمل نکردن


آیت الله بهجت (ره):

از ما، عمل چندانی نخواسته اند!

مهم تر از عمل کردن، "عمل نکردن" است!

تقوا یعنی "عمل گناه را مرتکب نشدن!

همه میپرسند چه کار کنیم؟

من میگویم: بگویید چه کار نکنیم؟

و پاسخ اینست:

گــــــــنــــــــــــاه نــــکــنــیــد.

شاه کلید اصلی رابطه با خدا " گــنــاه نــکــردن " است.


گناه زنجیری بر دست و پای انسان


نظرات 1 + ارسال نظر
داداش رسول سه‌شنبه 6 اسفند 1392 ساعت 09:33

خدایا
این روزها پرنده دلم بیشتر هوای پر زدن در آسمان آبی و بی انتهای تو را دارد
تو میدانی
من هرکجا که باشم باز هم به تو بر میگردم
من میدانم
تو همیشه با منی و لحظه ای دور نیستی
اما در این میان آرزویم این است
که زمان وصال ما زمان و مکانی باشد که هر دو لبخند بزنیم از این رسیدن
نه اینکه دستان من خالی از همه چیز و کوله بارم سبک باشد از بهترین ها
آن روزی که شرمنده باشم و فرصتی برای جبران نیابم
خدای من
تا فرصت ساختن و تغییر هست دستم را بگیر
مرا مثل کودکی که راه رفتن بلد نیست
قدم گذاشتن درست و بدون لغزش در مسیر خودت بیاموز ...
خدایا من و از یاد خودت غافل نکن
خدایا شکرت

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.