شهدعشق
شهدعشق

شهدعشق

صلوات خاصه امام رضا ع

 



نظرات 2 + ارسال نظر
داداش رسول یکشنبه 18 اسفند 1392 ساعت 13:10

بسم الله الرحمن الرحیم

انشاءالله به زودی قسمت همه شما بشه بیایید حرم آقا
امام حسین فرمود هر کجا که ذکر ما گفته بشه اونجا حرم ماست.
زیارت از نزدیک هم توفیق مضاعف هست اما همین که آدم دلش می گیره روبه مشهد بایستید و این صلوات خاصه امام رضا رو بخونید و قلبا یقین کنید که امام رضا داره می شنود و محبتش رو به ما نثار می کنه. توی ذکر اذن دخول حرم هم آمده که :
شْهَدُ أَنَّکَ تَشْهَدُ مَقَامِی وَ تَسْمَعُ کَلَامِی و ترد سلامی
یعنی (آقا جونم ) گواهی می دم صدای منو می شنوی منو می بینی و جواب سلام منو می دی....

حالا با این دید امام رضا رو صدا بزنید و ازش بخواهید. اونوقت هست که احساس می کنید امام داره توجه می کنه و با اون نگاه مهربونش داره به ما نگاه می کنه. نشونش هم دل شکسته ماست و اشکتون که دیگه امون نمی ده....
یا امام رضا...

داداش رسول یکشنبه 18 اسفند 1392 ساعت 13:05

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام و ادب دارم خدمت شما.
هرگاه این صلوات خاصه را میخونم و زمزم میکنم حس میکنم بر بال فرشتگان سوار و به سوی بهشت رضوان در حرکتم خدا یا قسمتم کن بیام پا بوست و دعا میکنم که تموم تموم کسایی که دلشون میخواد بیان حرم رضوی انشاءالله نسیبشون بشه ؟

ممنون از این متن قشنگتون خواهر ان شاءالله نسیب شما هم بشه هر چه زودتر بیاید حرم امام رضا (ع) دعا میکنم سال تحویل حرم باشید و سال جدیدتون رو در حرم در کنار مضجه آقا باشید .
ان شاءالله
فایل صوتی تون هم خیلی قشنگ ممنون
یا علی بن موسی الرضا

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.