شهدعشق
شهدعشق

شهدعشق

جامانده



از قافله ی عشق شما جا ماندم

با بغـض گــلوی خویش تنها ماندم


رفتید به سمت آسمان ، اما من

زنجیر شدم به خاک ، اینجا ماندم


 تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعکس، کد موسیقی، روزگذر دات کام http://roozgozar.com

من می رسم تو را به خدا پا به پا کنید...


نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 19 اسفند 1392 ساعت 07:33

بسم الله الرحمن الرحیم
عشق شهادت و افسوس آون که در دل همه ما مونده دعا میکنم قسمت تموم عاشق ها شهادت نصیب بشه.

شهادت قال امیر المومنین علیه السلام :
و الله لولا رجائی الشّهاده عند لقائی العدوّ لوقد حمّ لی لقاءه لقرّبت رکابی، ثمّ شخصت عنکم فلا اطلبکم ما اختلف جنوب و شمال.

حضرت امام علی علیه السلام فرمود :
به خدا قسم اگر آرزوی شهادت را در پیکار با دشمن نمی داشتم،(که ای کاش زودتر فراهم آید) بر مرکب خود سوار می شدم و از میان شما کوچ می کردم و تا باد شمال و جنوب بوزد (برای همیشه) در جستجوی شما نمی پرداختم

راستی بزرگترین آرزو من هم شهید شدن نمیخوام بدون شهادت وارد اون دنبا شوم ولی افسوس....

کیا یکشنبه 18 اسفند 1392 ساعت 17:56 http://justforalone.blogfa.com

ان شاء الله 3 شنبه علزم سفرم!
خیلی به شهدامون مدیونیم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.