شهدعشق
شهدعشق

شهدعشق

دلم گرفته


دلم گرفته مثه بچه مرده هادلم گرفته
کدوم گناهم،منوازتوو توروازم گرفته؟!
دلـــم گرفته،دل من ازآدموعالم گرفته
بده پناهم،نوکرت بهونه ی حرم گرفته
آرزودارم،حتی شــدجنــازموحرم بیارم
آروم بگیرم،سرمــوپایین پات اگه بزارم


برای بعضـــی درد هـا...
 نه میتوان گریــــــه کَــرد...!

نه میتوان فریــــــآد زد...!
برای بعضـــی دردها...
فقـــط میتوان نگــــآه کَرد وبی صـــــدا شکست...


اللـــــهم ارزقنـــــــــاکربــــلا
دوستان التماس دعا




نظرات 4 + ارسال نظر
سمانه چهارشنبه 21 اسفند 1392 ساعت 09:43

الهی آمین
پری روز حرفشو زدیم منم بد جور هوای کربلا دارم ان شاء الله قسمتتون بشه بحق این لحظه های ناب....

مومن و باخدا سه‌شنبه 20 اسفند 1392 ساعت 23:16

ارزو می کنم واز خدا برات زیارت کربلا رو طلب می کنم ای خدا دوست گلمو بخاطر دل پاکش بطلب خدایا این گدای در خونتو نا امید نکن تو که همیشه هوامو داشتی و داری دل دوستمو شاد کن الهی امین

گمنام سه‌شنبه 20 اسفند 1392 ساعت 20:24 http://mojtaba2010m.blogsky.com/

سلام وعرض ادب خیلی غربت داره نوشته هات دلم ما هم میگیره وقتی میخونیم اشک هم که مجال گفتن نمیده به محض اینکه دستت روی کلیدها میره ومیفهمه چی میخوای بنویسی خودش رو به زور تحمیل میکنه بروی صورتت وهمه قصاوت قلبت با همین قطرات ریز قصی نیست وتازه میفهمی عشق یعنی کربلا وکربلا را تو میپنداری که زمینی است دربین زمینهای خدا اما مثل اینکه کربلا چیزی دیگر است وکربلا جایی دیگر است که همه غمهای دنیا را در خودش جای داده است یا حسین ما را نیز بپذیر

عاشق کربلا سه‌شنبه 20 اسفند 1392 ساعت 19:48

بسم رب المهدی عج
سلام خواهر خوبم ممنون عزیزم خدا خیرت بده ان شا الله کربلا نصیبت بشه ............ الهی امین خدایا به حق ابروی فاطمه س کربلا نصیب خواهر مهربانم بشه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.