شهدعشق
شهدعشق

شهدعشق

مناجات شهدا با خدا


خدایا، گروهی می‌خواهند تو را با استدلال دیگران بشناسند. عده‌ای ترا در کتاب‌ها و مطالب خشک علمی می‌خوانند. جهتی از آیات تو را می‌خوانند. اما مولا جان توفیق ده، تا ما تو را از خوشبختیت بجوییم و در یابیم. بفرموده امام حسین (ع) از نوای خدا وصل تو را می‌جوییم و به وجودت بر خودت استدلال می‌کنم. پس مرا در پرتو انوار خودت به کوی وصالت برسان.
شهید محمد رضا مصلی نژاد محل تولد استان فارس، سال شهادت  1365
خداوندا، اکنون که در مقابل تو خود را تنها می‌یابم و نمی‌توانم از احاطه حکومت تو فرار کنم و در مقابل تو خود را ذلیل و خوار و کوچک می‌بینم. یا غیاث المستغیثین مرا دریاب که اگر رهایم کنی، در جوار شیطان خواهم بود. خداوندا بس است دیگر، دنیا برایم قفس شده است و روحم را آزار و شکنجه می‌دهد.

شهید رسول فره‌حسنلو محل شهادت شلمچه به سال 1365
خدایا چه زیباست مرگ در راه تو و شمع گونه سوختنی. خدایا، می‌دانم تو کیستی، نه آنقدر که علی‌(ع) دانست. خدایا، تو را با دیده دل دیده‌ام، نه آنقدر که محمد (ص) دید. خدایا، به کتابت و هر آنچه از آن توست یقین دارم، نه آنقدر که رهبر عزیزم، خمینی کبیر، دارد. خدایا، لحظاتی در زندگیم در التهاب تو سوختم.
شهید سید علی سید حسینی محل تولد تهران، سال شهادت 1365

نظرات 1 + ارسال نظر
م.م یکشنبه 10 فروردین 1393 ساعت 14:31 http://paakandish.ir

من تا حالا وبلاگای مذهبی زیادی دیدم، ولی نمیدونم چرا خیلیاشون برخلاف قالب زیبای سایت، دارای فونت های خیلی زننده این، مثلا وبلاگ شما.

این باعث میشه هر چقدم که مطالبتون تحلیلی و خوب باشه، بازم افراد رغبتی برای خوندنش نشون ندن.


در سایه امام زمان(عجه اللّه تعالی فرجه) موفق باشید.
یا علی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.