شهدعشق
شهدعشق

شهدعشق

سلام مولا

سلام  مولا ،  دلم   خیلی  گرفته ،  پنجشنبه  بی قراری ها   آمد  و  در   انتظار   فرج می سوزم ، چشم انتظارت تا به صبح می نشینم ، شاید  صدای زیبایت را بشنوم که فریاد  انا المهدی را سر می دهی . آقاجان از این همه گناه و کج دهنی و کج فهمی خسته شده ام ، چونکه  خیلی ها به ظاهر دیندارند اما در عمل جامعه را به سمت گناه و فحشا سوق می دهند . مولایم دلم می سوزد برای جوانانی که بی هدف در کوچه و پس کوچه های شهر بدون هیچ هدفی بدنبال خوش گذرانی و لذت می گردند و از اینکه نمی خواهند بدانند چکار می کنند و من  نمی توانم به آنان بفهمانم چطور خودشان  را به آتش جهنم نزدیک می کنند و فاصله آنان از  خداوند دور می شود غصه می خورم . عزیز زهرا دیگر از پروردگار خودت فرجت را بخواه و برای  ظهورت دعا کن که داد ِ ما به جایی نمی رسد و ترس از این دارم که نکند از امتحان الهی  سربلند در نیاییم .


نظرات 2 + ارسال نظر
عاشق کربلا پنج‌شنبه 7 فروردین 1393 ساعت 21:33

اللهم عجل لولیک الفرج
ممنون خواهر عزیزم اجرکم عند الله

داداش رسول پنج‌شنبه 7 فروردین 1393 ساعت 19:06

بسم الله الرحمن الرحیم

یا ابا صالح المهدی ادرکنی

آقا جان آقا جان آقا جان

دلم گرفت بکه بگویم از این دلم آقا جان

یابـن الحـسن :
از دســتِ فراقـت گلـــه دارم،گلــه دارم
هــرروزهمیــــن مسألــه دارم گلـه دارم
جا مانـده تریـن لالــــه ی بـاغ ِشهدایـم
دل تنگــی ِ صـد قافلـه دارم ، گلـه دارم
مــن داغ ِ بـــرادر بـه جگـر دارم و سوزم
زیـن غـم کـه از او فـاصلـه دارم،گله دارم
بـی کرببـــلا هیــــچ دم آرام نگیـــــــــرم
آقــا گله کـم حوصــله دارم ، گلـه دارم
یـک نامـه نشد تــا کـه بـرایت بنـویسم
صـــد ها ورق ِ باطلــــه دارم،گلـه دارم

برای سلامتی و فرج آقا صلوات

اللهم صل علی محمد و ال محمد و عجل فرجهم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.