شهدعشق
شهدعشق

شهدعشق

اللهم تقبل منا هذا القلیل...


نظرات 2 + ارسال نظر
مجتبی شنبه 6 اردیبهشت 1393 ساعت 22:11 http://mojtaba2010m.blogsky.com/

سلام خدایا پس کی دیگه گذشت عمرمون -هنوزم میگی امادگی نداریم هنوزم نمیخوای ارزومون رو براورده کنی من این دنیا را با تمام جمال وجبروتش وتمام زیباییهایش تقدیم میکنم به انهایی که هنوز سه طلاقه اش نکرده اندخدایا دلم گرفته است ازان عشقی که در دلم نهادی وهنوز ابیاریش نکرده ای تا انرانهالی دهد به بلندای عشق وروزی خواهد امد که برای ما نیز سرود رفتن را بخوانند وچه بهتر که با عشق همراه باشد واین عشق را براتی است که حسین علیه السلام مهر میکند ومن در زیر طلایی ترین گنبدش از او خواستم ومیدانم که اگر من بدم او خوب است ومرا اخرش با خود خواهد برد وعشق انگاه است برای من ره صدساله را به دقایقی می پیماید -خدا مرا نیز با عشقش محشور کن

عاشق کربلا سه‌شنبه 2 اردیبهشت 1393 ساعت 20:01

سلام خواهر گلم خوبی ممنون از مطالب خوبت

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.