شهدعشق
شهدعشق

شهدعشق

لباس حضرت زهرا س

گفت: اگه گفتی چی شد من بعد از این همه مدت چادر پوشیدم؟گفتم: چه میدانم، لابد این طوری خوشتیپ تری!
گفت: نچ!
گفتم: خوب لابد فهمیدی اینطوری حجابت کاملتره مثلا!
گفت: نچ!
گفتم: ای بابا! خوب لابد عاشق یکی شدی، اون گفته اگه چادر بپوشی بیشتر دوستت دارم!!
گفت: نزدیک شدی!
گفتم: آها!! دیدی گفتم همه ی قصه ها به ازدواج ختم میشوند؟ دیدی!!
گفت: برو بابا… دور شدی باز.
گفتم: خوب خودت بگو اصلا.
گفت: یک جایی شنیدم چادر، لباس "حضرت زهرا(س)"است، خواستم کمی شبیه "حضرت زهرا(س)" باشم.



نظرات 3 + ارسال نظر
سمانه سه‌شنبه 9 اردیبهشت 1393 ساعت 10:17 http://www.delneveshteha87.blogfa.com

خدایا این میراث قشنگ زهرایی رو ازمون نگیر
خدایا کمک کن این حجاب هیچوقت ارزشش رو از دست نده

روهان دوشنبه 8 اردیبهشت 1393 ساعت 20:06

دمت گرم حال کردم خیلی قشنگ بود.......تنک یو

[ بدون نام ] دوشنبه 8 اردیبهشت 1393 ساعت 19:55

من یک دختر محجبه ام بدان
اگر مرا میخواهی باید با "غــــرورم" بخواهی...
اگر مرا میخواهی باید با "پیچیـــدگی ام" بخواهی...
اگر مرا میخواهی باید با "صراحتــــم " بخواهی...
من با بقیه متفاوتــــم...
اگر میخواهی مثل بقیه باشم برو دنبال همان "بقیـــه"...
آنکه درون من خفته استــ، "عشـــق" استــ ... عشقی که
منتظر استــ دستــ از پا خطا کنی تا تلـــخ ترین تلـــخ ها
را به تو بچشاند ...
پس اگر نمیتوانی "خــــاص" بودنم را تحمل کنی به من
نزدیک نشو که هم دورت میکنم هم "درو" اتــ

من یک دخترمحجبه ام
بدان...!
همونی که هیچ کس حق ندارد به چادرش بی احترامی کند...
همونی که هق هق همه رو به جون دل گوش میده اما خودش بغض هاش رو زیر بالش میترکونه.!
همونی که همه فکر میکنن سخته...سنگه اما با هر تلنگری میشکنه...
همونی که مواظبه کسی ناراحت نشه اما همه ناراحتش میکنن.!
همونی که تکیه گاه خوبیه اما واسش تکیه گاهی نیست.!
من همون دخترمحجبه هستم
دخترمحجبه که باشی
بی آنکه بخــواهی
تمام حرکاتت خـــاص میشود !
نگــــاهت...
عـــاشقی و دوست داشتنت...
سکـــوت و کلامــت...
احســـاس و مهــــربانی ات...
صبــــوری و تحملت...
حتی، غــــرور و لجبـــازی هایت هم جـــذابیـــتی خـــاص دارد...
من یک دخترمحجبه هستم
دلبخواه کسی میشوم
که
فقط مراباچادرم بخواهد...
یاعلی...

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.