شهدعشق
شهدعشق

شهدعشق

خمس

امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف):

...هر کس بدون دستور ما در مال ما تصرف کند مرتکب گناه شده است و هر کس  ذره ای از مال ما را بخورد پس گویا آتش در شکم اوست.

بحار الانوار،ج53،ص183

اعتصاب(شهید مهدی کبیرزاده)

یک روز آمد و پرسید:«باباجان!خمس اموالت رو دادی؟!»

تعجب کردم؛با خودم گفتم:«پسر دوازده-سیزده ساله رو چه به این حرف ها؟!» با اینکه پایبندی خاصی به مسائل شرعی داشتم،حرفش را به شوخی گرفتم و گفتم:«نه پسرم،ندادم؛ امسال رو ندادم».

از فردای آن روز لب به غذا نزد و دو روز به بهانه های مختلف، اعتصاب غذا کرد.وقتی خوب پاپیچش شدم،فهمیدم به خاطر همان بحث خمس بوده!

نظرات 1 + ارسال نظر
m جمعه 2 خرداد 1393 ساعت 12:55 http://sefidbarfi10.loxblog.com/

سلام.
باذکر صلوات برای سلامتی امام زمان (عج) کپی شد.

وبلاگتون خیلی خوب و پرمحتواست!
خوشحال میشم به وبلاگ من هم سربزنید وبرام نظرات زیباتون رو به یادگار بذارید!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.