شهدعشق
شهدعشق

شهدعشق

درد ودل با خدا

خدایا! اگرگناهی کرده ام ازروی نادانی وجهل بوده است مراببخش وبه من یاری ده تاغیرازراه توالله ومعبودی نداشته باشم.پروردگارا قلبم همواره به یادمستضعفین می تپد همه آنهاراازخزانه کرمت بی نیازکن.


خدایا! ازتومی خواهم همان گونه که تاکنون یاری داده ای ومن کمک های توراحتی به چشم خوددیده ام هیچ گاه مرابه خودم وانگذاری وهمیشه مرایاری ده.


خدایا! دیگرنمی خواهم زنده بمانم من محتاج نیست شدنم من محتاج توهستم. 


خدایا! بگوببارد باران که کویرشوره زارقلبم سالهاست که سترون مانده است من دیگر طاقت دوری ازباران راندارم.


خدایا! دوست دارم تنهای تنهابیایم دورازهرهویتی.


خدایا! اگربگوئی لیاقت نداری خواهم گفت:(لیاقت کدامیک ازالطاف توراداشته ام)


خدایا! مگرغیرازاین است که بدن مابرای مردن آفریده شده پس دوست دارم بدنم طوری قطعه قطعه شود وبدنی برای من باقی نماند تااینکه قسمتی از زمینی رابه عنوان قبراشغال کنم که بعدهابگوینداودرراه خداکشته شده است.


خدایا!می خواهم مثل مادرم فاطمه زهرا(س)گمنام باشم.می خواهم جسدی نداشته باشم.کسی برایم چلچراغ نگذارد وکسی مراسمی نگیرد.


خدایا! دوست دارم مظلوم کشته شوم ودرراهت پودرشوم واثری ازمن نماند.این خواهش من ازتواما توهرچه خواستی انجام بده.


خدایا! آرزوی به شهادت رسیدن وشربت نوشیدن راازمن نگیر.

 

 درراه خدا بادل وجان باید رفت             از پا فتاده سرنگون باید رفت


نظرات 6 + ارسال نظر
آرش سه‌شنبه 13 خرداد 1393 ساعت 10:56

برکت پروردگار مثل بارونه

اگر خیس نمی شم ، جایم را عوض می کنم

98

آرش سه‌شنبه 13 خرداد 1393 ساعت 10:55

خدایا

در ۲ راهی زندگی ام تابلوی راهت را محکم قرار بده

نکند که با نسیمی راهم را کج کنم !


98

آرش سه‌شنبه 13 خرداد 1393 ساعت 10:53

خداوندا

خسته ام از فصل سرد گناه و دلتنگ روزهای پاکم

بارانی بفرست چتر گناه را دور انداخته ام !

98

آرش سه‌شنبه 13 خرداد 1393 ساعت 10:52

بهترین دوست، خداست. او آنقدر خوب است که اگر یک گل به او تقدیم کنید دسته گلی
تقدیمتان می کند و خوب تر از آن است که اگر دسته گلی به آب دادیم، دسته گل هایش را پس بگیرد


98

آرش سه‌شنبه 13 خرداد 1393 ساعت 10:27

عبادت بعضی از ماها مانند

شیطنت بچه هایی است که در می زنند و فرار می کنند !


98

Behnaz سه‌شنبه 13 خرداد 1393 ساعت 01:03 http://mehrabaniha.blogsky.com

خدایا مرا بیرون آور از تاریکى‏هاى‏ وهم،
و به نور فهم گرامى‏ام بدار،
خدایا درهاى رحمتت را به روى ما بگشا،
و خزانه‏هاى علومت را بر ما باز کن
به مهربانى‏ات اى مهربان‏ترین مهربانان.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.