شهدعشق
شهدعشق

شهدعشق

غزل دلتنگی شهدا


بسمـــ ربـــ الزهـــرا

باز امشب به دلــــم یاد رفیقــان دارم

زیر لب زمزمـــــه ی آیه ی قـــرآن دارم

که همـه پر بکشـــیدنـد ، ولی جــا ماندم

سالیانی است که من این غمِ پنهان دارم

شــده ام مثـــل کـــویری که نـدارد آبـی

روز و شب از بَرشان خواهش باران دارم

نامه ی مـــادر و ســـــربند و پلاک و چفیه

یادگــــاری است کــه از دولتِ  یاران دارم

دائما چشــــم امــید دل و لطــف شـــهدا

اینچنین است که من دست به دامان دارم

اینکه من هستم و اینگونه نفــس می گیرم

همه لطفی است که از سمت شهیدان دارم

ای خدا نیمه شبی حاجت خود می گیرم

من به اعجـــاز شهـــــیدان تو ایمــان دارم

چه کسی هست دهد گوش به حرف دل من

باز امشــب به دلـــــــم یـــاد رفـیقـــــان دارم

نظرات 4 + ارسال نظر
یه منتظر دوشنبه 2 تیر 1393 ساعت 23:51 http://rahsafar313.blogsky.com

بسم الله الرحمن الرحیم

ممنون خیلی خیلی خیلی ... قشنگ شده

خدا کمکتون کن در این راه

التماس دعا

یا حق

میلاد دوشنبه 2 تیر 1393 ساعت 20:17

Behnaz دوشنبه 2 تیر 1393 ساعت 19:56 http://mehrabaniha.blogsky.com

کوله بارى پر زمهر انبیا دارد شهید / سینه‏اى چون صبح صادق، باصفا دارد شهید
این نه خون است اى برادر بر لب خشکیده‏اش‏ / بر لب خونرنگ خود، آب بقا دارد شهید

مرد گمنام دوشنبه 2 تیر 1393 ساعت 19:29

سلام علیکم بسیار عالی خدا قوت خسته نباشید .

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.