شهدعشق
شهدعشق

شهدعشق

مناجات شهدا


 یا نور

خدایا این بنده ضعیف و ذلیل و گنهکارتو میخواهد که او را ببخشی و بیامرزی و قلم عفو بر اعمال او بکشی

خدایا به من توفیق بده که به عهد خود که با تو بسته ام و هر بار با تکرار گناهان به آن عمل نکرده ام، این بار وفا نمایم.

خدایا قسمت می دهم بر محمد و آل محمد ( صلی الله علیه و آله) قبل از اینکه مرا از این دنیا ببری، تمامی گناهانم را ببخش و به من آنقدر توانایی بده تا آخرین نفسی که زنده هستم بنده مخلص تو باشم و در راه تو و برای تو حرکت کنم.

خدایا از تو میخواهم اگر درراه تو و به دست دشمنان تو کشته شدم، مرا به عنوان شهید در راهت بپذیری، زیرا که گناهانم زیاد است و طاعتم اندک.

خداوندا عاجزم و بیچاره، فقط امید به لطف و کرم و فضل  تو دارم.

 قسمتی از وصیت نامه سردار شهید احمد بابایی

نظرات 4 + ارسال نظر

اى کسانى که «یابن‏الحسن» و «یابن الزهرا» مى‏گویید و عاشق مهدى هستید! مهدى(عج) در بیابان‏هاى خونرنگ خوزستان که در هر وجبش، گلى پرپر شده. مهدى(عج) در میان چادرهاى رزمندگان است، مهدى(عج) پیشاپیش سربازانش است.

فرازی از وصیت‌نامه
شهید مجید محمدزاده
سلام به ما هم سر بزنید

سربازوطن پنج‌شنبه 5 تیر 1393 ساعت 13:42 http://raheroshanma.blogfa.com/

بسم الله
سلام علیکم.
وبلاگ بسیارزیبایی دارین بخصوص عکس حاجی که به آدم آرامش میده.

منتظرتون هستیم.
پرچم بالاست......
درپناه حق

[ بدون نام ] سه‌شنبه 3 تیر 1393 ساعت 22:56 http://mehrabaniha.blogsky.com

یا رب گناه جمله جهان را به ما ببخش / ما را سپس به رحمت بی منتها ببخش
هر چند ما نه ایم سزاوار رحمتت / ما را بدانچه نیست سزاوار ما ببخش . . .

قلی پور سه‌شنبه 3 تیر 1393 ساعت 11:16 http://gholipur.blogfa.com/

و چقدر زیبا فرمودند:

فکری که بجز حق نگزیند خواهم

نفسی که بجای خود نشیند خواهم

از لطف محمد و علی و زهرا

چشمی که بجز خدا نبیند خواهم....

از شهدا گفتید.... ان شاالله عالم و عامل باشیم.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.