شهدعشق
شهدعشق

شهدعشق

دعای روز نهم ماه مبارک رمضان

بسم الله الرحمن الرحیم
االلهمّ اجْعَلْ لی فیهِ نصیباً من رَحْمَتِکَ الواسِعَةِ واهْدِنی فیهِ لِبراهِینِکَ السّاطِعَةِ وخُذْ بناصیتی الى مَرْضاتِکَ الجامِعَةِ بِمَحَبّتِکَ یا أمَلَ المُشْتاقین.

خدایا قرار بده برایم در آن بهره‌اى از رحمت فراوانـت و راهنمائیم کن در آن به برهان و راه‌هاى درخشانت و بگیر عنانم به سوى رضایت همه جانبه‌ات بدوستى خود اى آرزوى مشتاقان.

اللهم صل علی محمد وال محمد وعجل فرجهم



نظرات 4 + ارسال نظر
Bn دوشنبه 16 تیر 1393 ساعت 18:17 http://mehrabaniha.blogsky.com

دلت را با خداوند آشنا کن
زعمق جان خدایت را صدا کن
دلت غفلت زده مانند سنگ است
مس دل را ز یاد او طلا کن
شکوه بندگی در خاکساری است
خضوع و بندگی پیش خدا کن

دلتنگ حرم دوشنبه 16 تیر 1393 ساعت 15:36

درود
فدای مهربونیات...
شرمنده ی لطفت...

سلام خواهرم خواهش میکنم امیدوارم مورد استفاده ات قرار گرفته باشه التماس دعا

دلتنگ حرم دوشنبه 16 تیر 1393 ساعت 12:55

من وبلاگی از خودم ندارم آدرسgmailام رو براتون فرستادم
حالا دیگه هر طور خودتون صلاح دیدید
لحظاتتان امام زمانی...

باشه چشم در اولین فرصت براتون لینکش را ایمیل میکنم التماس دعا

دلتنگ حرم دوشنبه 16 تیر 1393 ساعت 10:39

سلام دوست عزیز طاعات و عباداتتان قبول درگاه احدیت
برای میلاد امام زمان(عج) بود که به وبلاگت سرزدم آهنگ زیبایی رو وبلاگت پخش میکرد که میخوند فالی زدم به قرآن سوره ی یوسف اومد صد یوسف مصری به فدای یوسف جمکران
هرچی سرچ کردم نتونستم پیداش بکنم و دانلودش اگه امکانش هست یا یباره دیگه بزاریدش رو وبلاگتون تا دانلودش کنم یا معرفی کنید مداحش رو تا خودم دنبالش بگردم
باسپاس فراوان
التماس دعا
یاعلی

سلام طاعاتتون قبول ان شاءالله یه آدرس از خودتون برام بگذارید تا لینکشو بهتون بدم التماس دعا

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.