شهدعشق
شهدعشق

شهدعشق

قلبم خانه خداست

 تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعکس، کد موسیقی، روزگذر دات کام http://roozgozar.com

ممکن است گاهی گریه کنم ولی هیچگاه در تنهایی گریه نمی کنم
خداوند اینجاست
اشکهای مرا پاک می کند...چون...
قلب من خانه ی خداست
ممکن است گاهی بیفتم و بلغزم اما هرگز در سقوط تنهــــــا نمی مانم
خداوند هست و مرا بلند می کند... چون...
قلب من خانه ی خـــ♥ــــداست
شاید گاهی رنج بکشم اما هرگز در این رنج کشیدن تنهــــــا نمی مانم
پروردگار مرا از رنجها رها می کند...چون...
قلب من خانه ی خـــ♥ــــداست
خوشحالم برای اینکه می دانم هرگز تنهــــــا نمی مانم
خداوند همواره با من است...چون...
قلب من خانه ی خـــ♥ــــداست...

نظرات 2 + ارسال نظر
Kh سه‌شنبه 21 مرداد 1393 ساعت 05:20

تمام غصه های دنیا رو میشه با یک جمله تحمل کرد :


خدایا میدانم که میبینی . . .



می خواستم دستان خدا را بگیرم

ندا آمد: دستان افتاده ای را بگیر . . .



به آنان که در زمین اند رحم کن


تا کسی که در آسمان است به تو رحم کند . . .



خدای را باید شناخت


که اوست دهنده بی منت

اگر همه بستانند او بدهد

و چون او بدهد کس نتواند بستاند . . .

Bn دوشنبه 20 مرداد 1393 ساعت 00:29 http://mehrabaniha.blogsky.com

منشأ تمام بدبختی های انسان این است که از خدا غافل است و خدا را نشناخته است.
"شهید منصور سرندی از تبریز"

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.