شهدعشق
شهدعشق

شهدعشق

نماز

صلابت، ابهت، همت، عظمت، وحدت، رفعت، جلالت و حشمتمان در یک چیز است و آن نماز است.
صلابت غیرتمان، ابهت همتمان، عظمت وحدتمان، هیبت قوتمان، رفعت عبادتمان، حلالت کثرتمان، حشمت اخوتمان یکی است نماز.
برادرم و خواهرم، همه را به تقوای خداوند تبارک و تعالی، که تنها معیار فضیلت است و نماز و امر به معروف و نهی از منکر و دعا که سلاح مؤمن است و قرآن مجید که حق عظیم به گردن ما دارد سفارش می‌کنم.
شهید ماجدی، مصطفی:

نظرات 3 + ارسال نظر
مریم سه‌شنبه 21 مرداد 1393 ساعت 09:53

سلام خانم خوبید

سلام ممنون شما خوبید

لاله ی پرپر سه‌شنبه 21 مرداد 1393 ساعت 09:16 http://www.laleyeparpar1341.blogfa.com

هـمـیـشـه حـرفـی بـزن، کـه بـتـوانی آنـرا بـنـویـسی
چـیـزی را بـنـویـس، کـه بـتـوانـی آنـرا امـضـاء کـنـی
وچـیـزی را امـضـاء کـن کـه بـتـوانی پـایـش بـایـسـتی
" نـاپـلـئـون بـنـاپـارتـــــــ "...

پروانه های کوثر سه‌شنبه 21 مرداد 1393 ساعت 08:25 http://boloraznor.blogfa.com

سلام بزرگوار

بخدا گفتم خستم

گفت:”لا تنقطوا من رحمت الله;از رحمت من نا امید نشوید”

گفتم:هیچکس نمیدونه تو دلم چی میگذره

گفت:”ان الله بین المرء و قلبه; خدا حائل است میان انسان وقلبش”

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.