شهدعشق
شهدعشق

شهدعشق

خدایا


خدایا پر وبالم را شکستن ..چه راحت میشکنداین دل  ...

ای رب من صدایم را میشنوی؟؟

ای مونس دلتنگیهایم!!

هر زمان که میشکنم ..هر گاه که زخم میشود دلم از تیغ زمانه سرم را بلند میکنم

این بار هم شکسته های دلم را جمع میکنم وکنار میگذارم

دوباره می ایستم اشک هایم را نگه داشته ام برای خودت

میدانی که هیچ چیزی جز اشک ندارم.... فهمیدم هنوز به معنای واقعی آرامش ندارم

که اینگونه با هر تلنگری میشکنم!!

تمام سعیم براین بوده آن شوم که دیگران از اعمال ورفتارم نرنجند

غافل از اینکه بیراه میرفتم !باید آن شوم که تو میخواهی

خسته ام از حال خودم!از غفلتم..

دوباره دنبال فرصتم تا تغییر کنم !فرصتی که آغاز تصمیمات بزرگ باشه

نظرات 3 + ارسال نظر

سلام بزرگوار...
قبول باشه ان شاءا...
هر تعداد که دوست دارید و ازتون دعوت میکنم برای نشر این کار این پست رو توی وبلاگ تون قرار بدید
اجرتون با خدا
در پناه خدا و قرآن

السلام علیک یا اباصالح المهدی
سلام بزرگوار؛ خدا قوتــــــــ
طرح فـراخـوان دعـای همــگانـی برای ظهور مــولا صـاحـبــــ الـزمــان ارواحـنا فـداه داریم...
برای شرکت در این طرح لطفا با ذکر "یا مهدی" حضور خود را اعلام نمایید.
قــرائـت دسته جمعی دعــای فـــــرج(الهی عظم البلاء ...)
زمــان قــرائـتــــــــــ :
جمـعـه 31 مــرداد شـبــــــ شـهـادتــــــــ امـام جـعـفـر صـادق علـیه السـلام
ســـــاعــتــــــــ 23 ( 11 شــبــــــــ )
التماس دعای فرج -یا مهدی ادرکـــنی

السلام علیک یا ابا صالح المهدی
وبلاگ «یا رضا دستم بگیر که تو دستگیر عالمی....» از شما دعوت می کنه برای شرکت در ختم قرآن شهریور ماه
نیت :تعجیل در فرج امام زمان(عج)
زمان:از ابتدا تا انتهای شهریورماه
در پناه قرآن و خدا[گل][گل]

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.