شهدعشق
شهدعشق

شهدعشق

خداوندا...


خداوندا درون سینه قلبی شکسته از غم زمانه دارم ،

اما بی کینه ... و سرشار از عشق و محبت تو ،
قلبم را متبرک گردان تا برای تو و خلقِ تو بتپد ،
قلبی که از شادی دیگران ، شاد شود ،
و رنج دیگران را رنج خود بداند ،
چشمهایم ... از روزی که چشم گشودم به هرکجا که مینگرم ،
نشانی از عظمت و بزرگی تو معبود یگانه ام میبینم ،
مرا چشمانی عطا کن تا با اشک دیگران اشک بریزد و با لبخند دیگران بخندد ،
خدایم ... دستان خالیم به سوی تو معبود مهربانم و در پیشگاه توست
مرا لیاقتی عطا کن ، تا دستانم ، دستی باشد از جانب تو ،
در خدمت خلق تو و پایم در راه تو و در جهت خشنودی تو و شادی خلق تو گام بردارد ، مرا آنگونه شکل بده و بساز که نماینده تو و خوبیهای تو بر روی زمینت باشم ...

نظرات 3 + ارسال نظر
Bn شنبه 22 شهریور 1393 ساعت 20:52 http://mehrabaniha.blogsky.com

این روزها
می خواهم بسازم از نو
آنچه را که در من فرو ریخته
آنچه که مرا فرو ریخته...
این روزها
می گذرد
و من
می سازم
جوانه می زنم
می خندم
و خدا را در آغوش می گیرم باز...

علی شنبه 22 شهریور 1393 ساعت 19:46 http://ploton.blogsky.com

دراین مهرکه پیش روداریم تولدیکی ازعزیزانم هست که دوست دارم



براش تبریک تولدجمع کنم هرچقدرشد البته هرچه زیادتربهتر



ممنون میشم دراین پست فقط تبریکهایتان رابزارید

بنده خدا شنبه 22 شهریور 1393 ساعت 19:29

الهی امین یا رب العالمین

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.