شهدعشق
شهدعشق

شهدعشق

خدایا

جدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متن

خدایا , خطا از من است , میدانم

از من که سالهاست گفته ام
" ایاک نعبد"
اما به دیگران دلسپرده ام
از من که سالهاست گفته ام
" ایاک نستعین "
اما به دیگران تکیه کرده ام ...
اما تو رهایم نکن ...

جدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متن

نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 18 آبان 1393 ساعت 18:25

سالهاست
به خود میگویم
این نیز میگذرد ...
عمرم گذشت و

این و آن نگذشتند
در سینه ے تنگم
انبار گشته اند
امروز غم هایم
دیگر نمیدانم ....
نمیدانم با کدامین جمله
روزهایم را بگذرانم..؟؟؟
سر گشته و حیران
غرق درافکار خود
باز میگویم:
این نیز بگذرد...

این نیز می گذر چون می گذر غمی نیست

زینب یکشنبه 18 آبان 1393 ساعت 15:47

در زندگی ، برای رسیدن از خد به خدا ، یک خط راست و کوتاه لازم است ...

نامش صراط مستقیم

[ بدون نام ] یکشنبه 18 آبان 1393 ساعت 12:43

خراب کرده ام آقا خودتــــــــ درستش کن
امید آخــــر دنیا خودتـــــــــ درستش کن

نمانده پشتـــ سر مـن پلی که برگردم
خراب کرده ام آقا خودتـــــــ درستش کن

ببین چگونه به هم خورده کــار من ماندم
به حق حضرتــــــ زهـــرا خودتـ درستش کن

گرفت دست مــرا هرکسی ، زمینم زد
شکست بال و پــرم را خودتـــــ درستش کن

سفال توبـه خـــود را شکسته ام از بــس
تر کـــ ترکـــ شده اما خودتـــــ درستش کن

اگرچه پیش تــــو در خلوتــــ آبرویم رفت
برای محشـر کبری خودتـــــــ درستش کن

ثمـر نداده درخت الــــــهی العفـوم
به پیش صاحب نجوا خــــودت درستش کن

شکسته بال و پـر مـن ولی دلم تنگــ است
سفــر به کرببلا را خودتـ درستش کن.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.