شهدعشق
شهدعشق

شهدعشق

وصیت نامه شهدا

بسمـــ ربــــ شهدا و صدیقـــین

وصیت نامه
شهید مصطفی ابراهیمی مجد
بگذارید بعد از مرگم بدانند که همانطور که اساتید بزرگمان می گفتند نوکر محال است صاحبش را نبیند، من نیز صاحبم را، محبوبم را دیدار کردم، بدانید که امام زمان حی و حاضر است و پشتیبان همه شیعیان می باشد.
مادر، چون تو روزی آرزو داشتی که من ازدواج کنم و امر خدایی را انجام دهم، ولی تاکنون اینطور نشده، بعد از مرگم به جای آن که گریه و زاری کنی کارت عروسی تهیه کن، در یک طرف اسم من، و در طرف دیگر نام شهادت را بنویس، مانند دیگر کارت های عروسی و کاملا شبیه، آنها را با کلمات سرور و شادی زینت بده و برای آشنایان و دوستان بفرست و آنها را در جشن این موهبت الهی که نصیب من و تو شده، دعوت کن و با شیرینی و شربت از آنها پذیرایی کن. 
کتاب وصیت یاران ، صفحه 129 و 130
برای تعجیل در فرج و سلامتی آقا و شادی ارواح طیبه شهدا صلوات

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.