شهدعشق
شهدعشق

شهدعشق

خلقت انسان

به خدا گفتم! چرا مرا از خاک آفریدی؟ چرا از آتش نیستم !؟
تا هرکه قصد داشت بامن بازی کند، او را بسوزانم !
خدا گفت: تو را از خاک آفریدم
تا بسازی ! . . . نه بسوزانی !
تو را از خاک، از عنصری برتر ساختم . . . تا با آب گـِل شوی و زندگی ببخشی . . . از خاک آفریدم تا اگر آتشت زنند ! . . . بازهم زندگی کنی و پخته تر شوی . . . باخاک ساختمت تا همراه باد برقصی . . . تا اگر هزار بار تو را بازی دادند، تو برخیزی ! . . . سر برآوری ! . . .
در قلبت دانهٔ عشق بکاری ! . . .
و رشد دهی و از میوهٔ شیرینش زندگی را دگرگون سازی ! . . .
پس به خاک بودنت ببال . . .


نظرات 2 + ارسال نظر
وحیده چهارشنبه 26 آبان 1395 ساعت 20:38 http://thyprotectionto.mihanblog.com

سلام د.ست عزیز
وبلاگ خیلی زیبایی داری اگه اجازه بدی از مطالبت کپی کنم ؟نمیخوام تو وبلاگم استفاده کنم فقط برای خودم میخوام
موفق باشی

سلام خواهرگلم
خواهش میکنم بفرمایید برای هرجا میخواید استفاده کنید بلامانع است فقط صلوات برای هدیه به شهدا فراموش نشه

یاس جمعه 21 آبان 1395 ساعت 15:57

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.