شهدعشق
شهدعشق

شهدعشق

دلتنگتم آقا

سلام آقا، خیلی دلتنگتم ، خیلی...

ای کاش میشد  هر سحر توی صحن قدست ، مینشستم و  به عشقت صورتم رو غسل میدادم...

کاش میشد، قدم بزنم توی صحن انقلابت ، آقا می خوام امروز بی تکلف و راحت بهت بگم ، خیلی نیاز دارم به بودن در کنار ت...

می خوام بگم حالا که نمیتونم پای جسمم رو  بذارم توی حرمت اجازه بده دلمو روانه ی حرمت کنم ، بذار بیام و انقدر پای پنجره فولادت اشک بریزم تا...

بذار نزدیک باشم بهت ،بذار از همینجا عطر حرمت  رو نه عطر بهشت رو که توی حرمت پیچیده حس کنم و آرامش بگیرم ، بذار الان که اینها رو به عشقت مینویسم ، حس کنم که ازم رضایت داری...

آقا ، تو رضایی ، راضی باش ازم تا خدا هم ازم راضی باشه....

خیلی دوستت دارم...اندازه ی خدا...


http://www.8pic.ir/images/83440648968508889027.jpg

نظرات 1 + ارسال نظر
یلدا چهارشنبه 19 آذر 1393 ساعت 21:39

سلام اینجا عالیه واسع همینم مطالبتون چون عالی بود کپی وردم راضی هستین

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.